Tuesday, June 15, 2010

EASY ADDMATH CAMP

EASY ADDMATH CAMP
First Day

haha..first2 day nk g je,,aku da telambat bgun
nk g kul 7.45,,7.30 bru aku sedar
haha.gilaa..seb bek la beg da siap kemas
tp rupenye betolak lambat
sabar je la aku
sampai je kt semesti,,tgk da ramai org da
aku riso2 kalo aku x dpt satu dorm dgn kwn2,,ley mati kutu aku
fuhh..seb bek ley dpt 1 dorm..dorm b5 kt asrama putera
haa..dgr je nama asrama putera,,phm2 je la keadaannye
mcm telah lame ditinggalkn
huhu
tp xpelah asal dpt satu dorm dgn kwn2
dak2 dorm aku kira ok la
x sombong n x menyibuk hal org cm yg taun lepass
seminar petama start ptg..tajok linear law
bleh la difahami
malam pulak tajuk progression
aku da byk phm gak tajok ni

SECOND DAY

haha..da start da problem aku
mengantuk
kire byk gak la aku lost
da la tajok2 susah..
x berapa nk fokus la plak
makan pulak
x berapa
makan cket jer n then pass kt kawan2 aku yg nmpk btul2 kelaparan
hehe..cian aku tgknye
nk mandi
kena tunggu lame sbb dak2 len mandi lame gile
penat aku tunggu
ak ngan 2 lg kawan da siap mandi pun
dak sebelah x abes2 mandi lagi
hoho..x taw ke ramai lg nk mandi
masalah btul

THIRD DAY
haha..
aku de jumpa majalah aspirasi kt dorm tu
saje la tgk2 majalah tu
ada la satu ni menarik perhatian
haha..
biasa la..pergi mane2 pn mesti ada yg menarik
haha..wany je phm kn2?
kelas mcm biasa
enjoyy
tp mengantok tetap ada
haaha
tp mlm tu tetap sembang2 dgn wany n mimi manje
hehe..seronok gler
ye la bukan slalu dpt sembng n tido same2
dkt pkul 2 bru tido

LAST DAY
haha..da last day,,tentu la x sabar nak balik umah..
rindu kt family
tp ada satu lagi
vector
habis pkul 10.15 pagi
kitorg kena balik nek bas
sbb ayah wany ta dpt na amek
nak tumpang shahir x muat pulak
jadi ,, tumpangkn beg jer la
haaha
tgh dok panas2 tunggu bas tu,, nmpk kereta toyota wish lalu
waaa..ckgu salimmmmm
huhuh
melepas nk balik
haha
beg jer la yg selesa pulang ke bidor
fuhh..da la tunggu bas lame,,kena berdiri plak
da la kena berdiri,,kena perli lagi tu
sabo je la
mcm la kami nek kami x byr
hhuhu
sampai bidor dekat pukul 2..
happy sgt da sampai bidor
xsabo nk balik umah
jumpe ma abah abg ali kak lija kak zura adik n tira
paling penting FACEBOOK
haha..mcm2 nak tgk ni
wany mmg hebat la sume die jumpe
hehe..dan jumpaannye amat mengejutkn
wa suda salah org maaa..haha
tp x pelah tetap i like
wakaakaka

THE END~~

2 comments:

~AtEeN~ said...

awak.sye suke bace blog awak.tapi knpe tulisan tu warne putih??kalau warna hitam,sye lagi suke baca.hehehe.btw,sye dh follow blog awk..=)

Nur Azila Ismail said...

oh hehe . nie masa layout lama .. :)

Related Posts with Thumbnails