Monday, August 16, 2010

kau fikir senang ?

daripada kain yg blum dipotong..


utk dijadikan baju yg cantik :D


korg rase brape lame proses nye ?
jangan fikir ini kerja mudah..
mak ak bukan ahli silap mata..
ari ni makcik anta kain,,sok kain makcik dah siap
udah le anto lambat,, mahu nye awal ..
mak ak da pesan awal2
kalau nak tempah utk raye ,, anta awal2 ..
makcik x nak dengar..
haa..sekarang merayu2 pula..
ramai dah anta awal,, n ada yg anta berbelas pasang,
x pe la kan ,, die anta awal
makcik macam mane ?
adui kecian .. hee
masalah kedue .. anta kain ,, mau bayar murah..
aiii byk cantekk.. kalo nak murah p jahit kt tempat yg murah..
makcik x tgk mak saye jahit bju tu pagi ptg siang malam
mak sy bukan nye ada pekerja..
tu pon kaka sy ada bantu2 jahit ..
sume ma buat sendiri ..
cube test jahit.. susah taw .. hee
kerana makcik2 yg slalu anta kain lambat,,
kami anak2 nye pagi first raye bru bju kami dapat disiapkan..
ta pe lah.. kami sbg anak2 paham..
org lain tempah bayar ,, kami x bayar.. heeh
so .. harap makcik2 dapat ambil pengajaran taun nih
ada kain yg terpaksa dihantar semula ke rumah tuannye kerana lewat sgt hantar..
kaunter ditutup .. ekeke
so taun depan.. antaq awal2 naa..
tu pon kalo masey mahu pakai bju buatan mak sy .. hee


p/s : ada ker makcik2 baca blog nih? ahax !

0 comments:

Related Posts with Thumbnails