Sunday, September 5, 2010

kajian aku plak ~

kajian dr fadzilah kamsah vs kajian nur azila ismail


Result: MAC
* Berpesonaliti menarik dan menawan. * Mudah didampingi. * Sangat pemalu dan pemendam rasa. * Sangat baik secara semulajadi, jujur pemurah dan mudah simpati. * Sangat sensitif pada perkataan yang dituturkan dan alam persekitaran. * Suka pada kedamaian. * Sangat peka pada orang lain. * Sesuai dengan kerjaya yang memberi khidmat kepada orang lain. * Tidak cepat marah dan sangat amanah. * Tahu membalas dan mengenang budi. * Pemerhatian dan penilaian yang sangat tajam. * Kecenderungan untuk berdendam jika tidak dikawal. * Suka berangan-angan. * Suka melancong. * Sangat manja dan suka diberi perhatian yang sangat tinggi. * Kelam kabut dalam memilih pasangan. * Suka dengan hiasan rumahtangga. * Punya bakat seni dalalm bidang muzik. * Kecenderungan pada benda yang istimewa dan baik. * Jangan terlalu mengikut selera atau perasaan



hee .. nak tergelak lak bace ni ..
so ini kajian aku pasal diri aku

Berpesonaliti menarik dan menawan
~dah leh wat akak2 aku termuntah kot .. haha ..

mudah didampingi
~err .. mcm x jer

sangat pemalu
~bleh laaa .. hehee

Sangat baik secara semulajadi
~haha .. kadang2 kot

jujur , pemurah dan mudah simpati
~aku mmg x ske menipu ,, pemurah ? x kot . hehe .. mudah simpati tu mmg tepat

Sangat sensitif pada perkataan yang dituturkan dan alam persekitaran
~yaa .. aku mmg seorg yg sensitif .. :)

Suka pada kedamaian
~yess .. x ske huru hara sume tu .. wat pening jer

Sangat peka pada orang lain
~ye ker ? ni kena tnye kawan2 or family

Sesuai dengan kerjaya yang memberi khidmat kepada orang lain
~ mcm x sesuai jer .. :)

Tidak cepat marah dan sangat amanah
~haha .. x cepat marah ? tgk situasi laa .. marah jugak kalo x ley tahan .. amanah ? bleh laa .. hehe

Tahu membalas dan mengenang budi
~yaa .. sy akan balas budi kalian

Pemerhatian dan penilaian yang sangat tajam
~mmg ske sgt memerhatikann dan menilai sesuatu

Kecenderungan untuk berdendam jika tidak dikawal
~yep betol .. huhu .. tp setakat nie masih terkawal ..

Suka berangan-angan
~kadang2 .. lagi2 kalo fikir tentang masa depan .. tapi aku rase angan2 nie perlu utk kite tmbh bersemangat. tp jangan la angan2 kosong :) kena usaha gak

Suka melancong
~er err .. macam suke .. tapi bile masanye aku melancong ? hehee

Sangat manja dan suka diberi perhatian yang sangat tinggi
~aw aww .. manje ker ? x kot .. yess .. aku ske perhatian .. tapi bukan glamour

Kelam kabut dalam memilih pasangan
~hehe .. ntah la .. x kot ..

Suka dengan hiasan rumahtangga
~ahaha .. x de langsung .. kena gelak ada la :)

Kecenderungan pada benda yang istimewa dan baik
~yap .. aku ske benda2 yg istimewa ,, kalo org bg benda2 handmade lg aku ske ..

Jangan terlalu mengikut selera atau perasaan
~haha .. dah nampak kesannye. .bile ikot selera ,, badan naik .. bile ikot perasaan ,, terganggu emosi


0 comments:

Related Posts with Thumbnails