Thursday, September 30, 2010

KASIHANILAH DIA

beberapa bulan yg lepas , kecoh kes histeria kt sekolah aku .. ramai yg jadi mangsa histeria termasuklah kawan2 aku .. huru hara keadaan sekolah masa tu .. ni lah pengalaman pertama aku tgk org kena histeria depan mata aku sendiri .. mmg sgt2 menakutkan sampai mengalir air mata .. yelah , tgh baca yasin , makhluk2 tu masuk dalam badan kawan2 .. lepas beberapa minggu lepas tu , keadaan kembali normal , tapi dh x de aktiviti perkhemahan dijalankan , kalau ada pon dibuat di luar sekolah .. sebagai langkah berjaga2

sekarang , da penghujung bulan september .. esok masuk bulan oktober ,, SPM semakin menghampiri .. tapi nampak gayanya keadaan masih belum stabil .. ada seorg rakan sekelas aku , tibe2 jadi berbeza .. rasa baru jer kami sembang same2 , keesokan harinya , dah jadi mcm masa histeria dulu ..

kesian tgk die . murung aje .. spm dah nak dekat , mesti die x ley fokus coz ada gangguan . tadi dok sebelah die , badan rase panas .. aku doakan dia kembali seperti sedia kala .. amin


p/s : aku harap korg pon dapat sama2 doakan .. :)
Related Posts with Thumbnails