Sunday, October 24, 2010

Mencari identiti blogger yang hilang

Aku telah di tag oleh kak ellamiss miza dan yang terbaru Kak Farhah Zaidah , Bro Ben Ashaari dan Azmie Cute 




The rules :-


Once you have been tagged, you are supposed to write a note
with 25 random things, fact, habits, or goal about you.
At the end, choose 25 people to be tagged.
You have to tagged the person who tagged you
If I tag you, its because i want to know more about you.


Jom mulakan !






1.Nama aku Nur Azila binti Ismail


2.Aku dilahirkan pada 22 Mac 1993 , bermakna tahun ini aku berumur 17 tahun , yap saya 17 tahun kawan2 :) ramai juga rakan blogger yg bertanya betulkah aku baru berumur 17 tahun kerana kata mereka gaya penulisanku sangat matang


3.Aku tinggal di Bidor,Perak sekarang dan sebelum ini pernah tinggal di Sungkai dan Tapah yang juga terletak di Perak


4.Ma dan abah aku berasal dari Kelantan namun berpindah ke sini atas urusan kerja


5.Aku merupakan calon SPM 2010 yang mengambil 10 mata pelajaran dalam aliran sains tulen


6.Aku bersekolah di sekolah harian biasa kerana gagal dalam permohonan ke Sekolah Berasrama Penuh ketika di Tingkatan 1 . (sedih)


7.Aku telah mendapat keputusan 5A dalam UPSR dan 8A dalam PMR


8.Aku agak pendiam tapi jika sudah lama berkawan , aku merupakan seorang yang banyak cakap


9.Aku mempunyai kurang daripada sebulan untuk menghadapi SPM


10.Aku merupakan anak ke 6 daripada 7 orang adik beradik , di mana yang sulung ialah seorang lelaki dan yang lain semua perempuan


11.Ada 3 lagi adik beradik ku yang turut menyertai dunia blog iaitu -
Nor Azura Ismail
Noraini Ismail
Nor Athirah Ismail


12.Pernah bercita-cita mahu menjadi seorang doktor namun melupakan hasrat itu kerana agak lemah dalam subjek-subjek sains


13.Minat lebih menjurus ke arah perkara-perkara berkaitan komputer


14.Suka memerhatikan orang dan memberi komen mengenainya


15.Mudah bersimpati dan cepat rasa bersalah . Sekarang aku sedang berasa bersalah dengan beberapa orang teman


16.Di rumah aku dipanggil Kak Jila atau La , manakala kawan-kawan lebih selesa memanggil aku Zila


17.Suka bergambar kerana dengan bergambar kita boleh simpan memori itu dengan lebih lama (kot la) hehe


18.Tak makan makanan yang terlalu pedas


19.Tak suka orang yang suka menipu


20.Sangat sensitif orangnya


21.Pernah sekali gagal dalam peperiksaan dan subjeknya ialah Addmath . Uwaaa


22.Tak suka tengok orang bergaduh , kalau boleh nak tengok semua orang hidup bahagia :)


23.Susah lupa akan sesuatu kejadian tak kira lah sama ada manis atau pahit


24.Selalu berharap aku akan diingati selamanya oleh orang di sekeliling aku


25.Boleh lupa semuanya kalau dapat online . Tapi tu dulu la , masa mula-mula kenal dengan internet :) sekarang dah kurang sikit .




25 orang yang saya nak tag ialah
-Kak Ainie                            
-Titirara
-Aten
-Kak Wawa
-Khaliq Nazeri
-Kak Ella
-Wany
-Alienelliz
-one2paii
-Kak Zura
-Cik Shara
-Myralynn
-Kak Azzie
-Kak Siti Ruhayu
-Kak Wan Haryati
-Kak Amy Syaquena
-Aina
dan semua followers saya :)





Photobucket

22 comments:

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

salam malam ahad azila

wah..makin dekat kak dengan kamu...
bijak orangnya...

kak doakan awak berjaya menjawap peperiksaan spm dengan hati yang terang dan terbuka

semoga keputusan spm kamu seperti keputusan upsr, pmr kamu..

10A...

psst...kak pun tak suka pedas...heheh

Kalamhati said...

cak!baru sempat menjenguk..baru smpi dari CH

whaa makin kenal la akak ngan zila..semoga zila lebih berjaya lepas ni..insyaAllah!

kakchik@ella said...

bila kita exchange note camni, kita makin kenal each other, kan.

semoga brjaya dlm spm nnti ye dik.

Nur Azila Ismail said...

@Siti Ruhayu Ab Rahman
salam kak :)
terima kasih banyak2
insyaallah kak :)

Nur Azila Ismail said...

@Kalamhati
hehe ye kak . memang ini tujuannya kan :)

Nur Azila Ismail said...

@kakchik@ella
betul tu kak ..
tq sebab tag :)

alienelliz said...

hehe..aduh..kne tag pulak...tangguh dulu boleh x??hahaha

one2paii said...

erk...gua pun ado ker?nak kena tulis salasilah diri ker?xleh dirahsiakan ker?huhu..perlu ker?huhuh..tq zila

alisha said...

wah , saya ke aina itu?

Ainismaira said...

ala..kamu kan dah tau pasal akak.. haha..

Ijoy Azid said...

dan saya di Teluk Intan

goodlux untuk SPM ok

Nur Azila Ismail said...

@alienelliz
boley aje tangguh :)

Nur Azila Ismail said...

@one2paii
perlulah . zila nak kenal la dgn bro 2pai nie :)

Nur Azila Ismail said...

@alisha
yaa :) itu kamu sayang

Nur Azila Ismail said...

@Ainismaira
taw . saje nak taw lagi . ehhee

Nur Azila Ismail said...

@Ijoy Azid
oh orang teluk intan :)
tq for the wish

cik shara gadis bunga said...

semoga berjaya dlm spm :)
gud luck sis syg

Nur Azila Ismail said...

hehe tq sis shara :)

Hanis MY said...

salam ziarah..comelnyaa jawab tag ni shuke hehe..ganbatte ne!

Amni said...

Dia ni memang sangat ikhlas jawab tag... =)

Amy Syaquena said...

salam..

wah name i pun di tag ke, insyaallah malam nie akan ku laksanakan hutang tag tue ye heheheeh...

Azmie said...

azmie cute..??
err.. malu laaaa mie...
huhu~

tq2~
rajin nye wat 25 p0ints nie eak..

Related Posts with Thumbnails