Thursday, October 14, 2010

NASIHAT DARIPADA ANONYMOUS

sape anta yer ?

semalam tengah online saja pergi check formspring . tengok ada anonymous anta nie .. teringin pula nak tahu sapa yang bagi kata-kata nasihat ni .. terima kasih banyak-banyak . sedar atau tidak , sesuatu nasihat atau kata-kata perangsang yang kita terima boleh buat kita gembira dan bersemangat . tak kira daripada siapa pun orangnya :)


tambah-tambah pula apa yang dia katakan memang kena sangat dengan situasi aku yang banyak masalah .. segala rasa bercampur-baur .. terlampau banyak perkara yang aku fikirkan . sampai kadang-kadang otak jadi blank . MySpace

p/s : terima kasih kawan-kawan semua :)

15 comments:

azhar said...

bukan saya cik zieyla.....hahahah

Nur Azila Ismail said...

ehehe ok3 :)

nas said...

saye kot..
hehhehe..
xde lah....:P
baguslah,ade gak orang yang mendorong awak dlm sukses dlm exam..chayok utk spm!!! :D

Jejaka Terhangat said...

saye kot..eh, tapi macam bukan saye..nth la..haha..tp yg pasti dia tu mmg memahami orgnya..mesti cik zila terharu..kesat sket airmata tu..hehe

Nur Azila Ismail said...

nas : yaaa chaiyok2


jejaka terhangat : terharu la jugak cket2 . hehehe

Amy Syaquena said...

salam...

admire la tue heheheeee...

DKosongLapan said...

errr...yang pastinye bukan awok ni!!!...

Nur Azila Ismail said...

kak amy : haha .. x tahu la kan ..


d08 : haha . okey2 :)

one2paii said...

psstt..tuh sebenounya uncle gua tuh..die berkenan kat lu la tuh,

Nur Azila Ismail said...

2pai : ye ke . kimsalam taw. ahahaha

Arezuera Ismail said...

anto kat diri sendiri kot.. haha..
gurauan berkasih jer ek dik jilot

Nur Azila Ismail said...

kak zura : mane ada . hehe

Ainismaira said...

akak la yg anta.. koh3..

azzey said...

Nur Azila : mmg bermotivasi kata2 tu....:)

slm kenal....

Nur Azila Ismail said...

adik : tq . .ehehe


kak azzey : taw x pe . salam kenal juga kak

Related Posts with Thumbnails