Monday, November 29, 2010

BERANI MATI : BLOG AKU BEST !



Hai semua . Tengok kawan-kawan join segmen ni , aku pun terasa nak join juga lah . Aku rasa blog aku best sebab bila aku baca 7 entri daripada blogger untuk aku ni , terasa best juga rupanya blog aku . Lagi-lagi bila Ben Ashaari buat 2 entri istimewa yang telah menaikkan nama blog aku . Kalau nak baca apa yang mereka kata , aku dah letak link ke entri mereka . Jemput-jemputlah melawat ya . :) Tak lupa juga kawan lain yang komen entri dan hadiahkan kata-kata pujian . Terima kasih banyak-banyak semua .  Aku namakan blog aku sebagai SIMPLESTZIEYLA kerana apa yang aku tulis ringkas namun aku rasa bermakna untuk pembaca . Zieyla pula nama aku :) Harap kawan-kawan mengingati SIMPLESTZIEYLA :)

Kategori Blog
Aku kategorikan blog aku sebagai blog personal . Aku cerita apa sahaja tentang perkara yang berlaku dalam kehidupan aku serta persekitaran Malaysia . Tak lupa juga tabiat manusia yang aku rasa tak bagus diamalkan .

Usia Blog
Blog ini tercipta pada Jun 2010 , kiranya dah 6 bulan aku dalam dunia blog dengan pengikut seramai 430 kini . Siapa tahu bakal meningkat kan . Kata seseorang ,

.Sebuah blog yang baru saja lahir tapi bakal mempunyai 'peminatnya' tersendiri satu hari nanti 

kata siapa ? Hehe . Rahsia :)

Tujuan Buat Blog
Tujuan aku buat blog untuk berkongsi penulisan aku dengan semua yang datang blog ini . Dengan mempunyai sebuah blog , aku dapat berkongsi segala yang aku rasa tentang apa yang dinamakan kehidupan . Kehidupan yang kadangkala indah dan tidak . Kadangkala penuh warna dan suram :)

Apa yang Bestnya Blog Simplestzieyla ?
Aku rasa siapa yang pernah baca entri aku akan tahu apa yang best di sini . Apa lagi , terjah la entri-entri lama gue . HEHE

Sasaran trafik 
Pernah tinggi aku pernah dapat 600++ , aku nak tahun depan naik jadi beribu . Insyaallah .

Nak join juga tak segmen ni ? Klik SINI



Photobucket

16 comments:

Izamir Ridzwan said...

gud luck.. sy pon join jugak,..

Ainismaira said...

wahhh..memang best gilee.. gudluck ye

Citarasa Rinduan said...

heheheh...terbaiklah azila.
awak memang blogger best

Pendekar Berkuda said...

oh...anda memang hebat ! berani mati segala...ayuh! kembangkan hingga ke angkasa !

Kalamhati said...

ziela memang best dan cool..hehe

akak doakan ziela!insyaAllah..everything is possible kan..cuma kena usaha btul tak?kecuali mati je kita takleh usaha utk lari drnya..=)

iqbalhakimi said...

saya tau kata2 siapa itu...haha...awak mmg berani!..u go gurl!

nazirulhazwan~ said...

abg da lupe abg da komen ke blom.hehe
blog zieyla mmg best.port lepak abg ni.hehe

semangat2:P

nazirul hazwan
adek farid kamil.hehe

Anonymous said...

eish3...spm pun tak abes lg...eish3~

Puteri Iqa Izyan said...

huhu.bagus. ni baru betul2 angkat bakul sendiri.i loike.. ;D

Masrini Karim said...

cayalah dik!!!!chaiyok2..moga jd blogger terbaaaaeeeekkkkk..hehe...

twinkle twinkle said...

hebat la akk bru bloging da ramai flwers :)

alienelliz said...

wah..dah femes ni..hehe jgn lupa ell ye..=)

one2paii said...

gua akui..blog lu mmg best..walaupun usia lu muda ckit dari usia gua,lu mmg berbakat menulis seperti gua(ahh..gua nk gak interfreme namo gua)hahaa

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

good luck sayang

akmafaizal said...

wah..berani mati ke? blog anda best? sy dtg redah je dulu..hehe

rabiatul said...

g0od luck :)

Related Posts with Thumbnails