Monday, November 1, 2010

MUKA MEREKA SAMA LAH !

Awak oh awak ! :)
Awak ada berapa adik-beradik ?
Ada tak orang kata muka awak sama sangat dengan muka adik / kakak / abang awak ?
Tapi kan , awak suka tak orang kata macam tu ?
Ada orang tak suka kalau orang kata muka dia macam adik-beradik dia .
Tapi kan , saya suka kalau ada orang cakap macam tu . Woahhh !

Kenapa saya suka ?
Sebab kadang-kadang saya nampak lagi muda dari dia . Hoho
Kadang-kadang juga saya nampak lebih comel dari dia . Ok , ini perasan :p
Tapi ada juga yang kata saya lagi nampak tua dari dia . Ok , ini sedih :(

Saya suka kalau dapat hang out dengan family sendiri .
Walaupun jarang kami ada masa untuk bersama kerana masing-masing punya komitmen :)

Jom lah tengok gambar saya dan adik-beradik saya :)
Kami 7 beradik :)

Saya dan kakak ( Green_Apple )

Saya dan kakak ( Ainismaira )


Saya dan adik ( Titirara )

Saya paling sama dengan muka siapa ya ?

13 comments:

Ummi AmnaAmzar said...

yg last tu..titirara..hehe akak pun kdg2 org cakap muka sama je adik beradik..saiz pun sama..hehe

Nur Azila Ismail said...

@Ummi AmnaAmzar
oh ye ke kak . tapi kami macam2 saiz ada . hehe :)

tieha ismail said...

he'eh...muke sepesen...agagagaga~~~

Nur Azila Ismail said...

@tieha ismail
ekkeeekeke . saya suka ! :)

abdul rasyid..... said...

haha...same

KimiCnoL said...

awk same muka ngn titirara..tpi awk tembm skit..haha

Kalamhati said...

hehe zila paling sama ngan adik kot...yg last tu..sebijik

one2paii said...

rasanya ngan adik nier..erk kakak..leh berkenalan ngan adik x?lh kn kakak zieyla..adik sebaya ngn adik kakak nie..haahaha

kobEj0rdan~ said...

titirara tu ade blog gak kan??:P

L@g3nd@ buD@k N@k@L said...

amboi..mesranya family lepa

jeles la tgk..hehhe

awk yg paling putih melepak diantara semua

peace

titirara said...

wah , yg titirara tu comel lahh
HAHA

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

SAMA MACAM TITIRARA,,

wah..best2...ada 7 beradik..sure semua sayang ibubapa

Ainismaira said...

puteh melepak? kih2..

Related Posts with Thumbnails