Saturday, November 6, 2010

PETUA HILANGKAN JERAWAT (versi kotor)



Tadi sempat bersembang kejap dengan ma . Ma tegur apa yang bengkak kat tepi hidung aku . Aku cakap la jerawat , ma kata jangan usik jerawat tu . Aku diam je . Lepas tu ma cerita la ma ada saudara yang mukanya tak berjerawat langsung , ma aku tanya la dia apa petua muka cantik , licin + putih melepak pula lagi . Ha , nak tahu apa jawapannya ? 


Petua akak itu : Setiap kali jerawat tumbuh , cepat-cepat sapu tahi hidung di kawasan jerawat itu tumbuh . Err . Korang sanggup tak ? Haha . Aku geli . Kot ye pun , tak yah la gitau orang itu rahsia kecantikannya kan . Hehe . Kotor la rasanya . Cantik tanpa perlu mengeluarkan belanja , tak perlu belanja mahal atau krim siang malam . Yang perlu hanya kotoran dari hidung anda . Haha . Ada berani ?  

p/s : Apa kata korang test , kalau menjadi beritahu aku . HAHA

Photobucket

18 comments:

syafiqbakhari said...

erk ??

Fakhrur Razi berkata said...

hoooh btol ke nih?
ak nk wat nih.... xD

Anonymous said...

hahaw..lol ..aq branii..! aq tngh kowek idong skng..tp..aq xde jrwt la pulak..cmno?

karim jb said...

test2

Pencacai Alim said...

petuanye jgn picit..nanti bakteria tu merebak..nnti free2 dpt kawah percume

NuSaNa NoSa 91 said...

mmg kotor!! huk3~ =.="

Kalamhati said...

hahaha penah dgr gak pasal ni..ikh goli la plak nak wat..huhu

adibabdullah said...

zila ko buat petua ko tu, lepas tu dtg skolh...ok x??haha

::fatihahanapi:: said...

lek owh..kite punye watpe nak geli..cam tak pernah basuh berak sediri...wakakakakaka!!!'[ayat koto']

kobEj0rdan~ said...

xdpt la beb:P
tips xnk ade jerawat, jgn pakai pencuci muke, bahan kimia!

Sarah-rah-rah said...

wahh , cool2 :P

Tomato Gurl's Life said...

1st time dgr..xsgp cuba..kotor rsnya..hihi

gnesop.com said...

huhuhu...
cam tak sesuai jer..huhu

Jey Yusuff said...

jey tak sanggup nak buat. tapi jey sanggup gollow blog saudari.

Ajie Mohd Tahir said...

errr...tak snggup!

che fara a.k.a fanadz said...

eee.tak sanggups.huhu.

nur said...

takpernahlak dengar ni

meredah di sini
ALL IN ONE

Anonymous said...

Yup. Tips ni berkesan. Scientific explaination? Bakteria kat hidung tu bole tolong supress bakteria jerawat. Xcaye, try la.

Related Posts with Thumbnails