Thursday, November 25, 2010

SAYA SUKA BLOG AWAK LA !



Assalamualaikum . Hari ini nak join segmen Ben Ashaari . Sudah semestinya blog wajib lawat pada setiap hari ialah Blog Ben Ashaari sekadar di pinggiran dan Blog Mat Gebu  . Terliur je ! Hehe .5 Blog lain yang saya akan masuk setiap hari atau ketika dia update ialah :

Aku suka masuk blog ini sebab entri-entri yang sangat membina dan isu-isu yang diketengahkan sangat menarik minat untuk dibaca . Lagipun , ownernya sangat peramah . Hehe .

Blog abang yang kata nak belanja aku pizza kalau dapat straight A . Haha . Straight A ? Berat tu . Hehe . Bloh abang Naz ni pun sempoi je , dengan entri-entri yang menarik . Memang best

Blog kakak yang sangat baik . Selalu bagi sokongan pada aku dan setiap entri aku . :) Aku suka blog akak ni sebab selalu buat entri yang bagi kesedaran dan pengetahuan baru kepada aku .

Blog abang yang sudah berkahwin . Haha . Blog dia best bagi aku sebab selalu buat aku gembira dengan entri yang simple dan kadang-kadang kelakar . Owner nya juga kerap datang blog aku :)

Blog akak ni pun selalu jadi tempat aku berlepak . Hehe . Entri akak ni pun menarik pada pandangan aku . Tq akak selalu bagi dorongan untuk zila :)

Alaa . 5 saja ya ? Ada banyak sebenarnya blog yang aku suka . Tapi antaranya yang di atas ini lah . Semua blog yang aku follow aku suka , kalau tak suka buat apa aku follow kan . HEHE . Aku tahu segmen ini daripada blog Ben Ashaari sendiri :)


Photobucket

10 comments:

Citarasa Rinduan said...

sayangku azila..

wah....bagusnya awak nie..masih sempatkan diri join segmen ben ashaari..


terbaiklah..
terima kasih yer sayangku.. i luv u

wunny said...

mesti belog yang mantop kan? hihi
(=

jom singgah:
kenapa ikan tiada kelopak mata?

Kalamhati said...

thanks dear!..akak pun suka bc entry ziela..hasil garapan dr minda dan pengalaman sendiri kebanyakannya..

kagum dgn Ben, sbb idea dia lain dr yg lain..merentasi pemikiran kita..gifted from Allah!..

Miss MiraAida said...

SAYA SUKA BLOG AWAK LA

http://myra-aida.blogspot.com/2010/11/saya-suka-blog-awak-la.html

kobEj0rdan~ said...

alamak zila.x sangke cik zila suke blog abg. tersangat2 la terharu:)
thanks babe.blaja rajin2 spm tu, x dapat pizza nati;p

p/s : jgn lupe mengundi blog pilihan malaysia tau:) blog abg pon ade:P

one2paii said...

dik zieyla..tq erk letakkan blog gua dalam award nie..sory gua lamo x menyinggah..BZ ujung tahun nie..nak kena jaga wife ag..ngah sarat nie..hehe

Lelaki Ini said...

wah
tahniah pd mereka!!!
besh sgt2!!!

sofi said...

good luck

Cik Gallus Gallus said...

saya akan terjah semua blog ni

azzey said...

Nur Azila: Akak pun sker blog CITARASA RINDUAN tu. Blog awak pun akak suka. Akak suka byk blog. Seboleh mungkin setiap hari nk BW sume blog2 tu......Penulisan awak matang dari usia dik. Kgum......Keep it up dear!

Related Posts with Thumbnails