Monday, November 15, 2010

SELAMAT HARI JADI MA :)

15 November 1953 .
Hari ini 15 November 2010 . 
Selamat hari jadi ma :)

Gambar masa hari ibu :D
Salam semua . Hari ini merupakan hari lahir ma yang ke 57 tahun . Selama aku hidup , setiap tahun aku masih lagi dapat mengucapkan selamat hari jadi kepada ma . Yelah kalau aku perlu belajar di tempat yang lain nanti mungkin aku tak dapat bersama ma pada hari lahirnya . Balik saja daripada sekolah , aku ucap pada ma . :)

Soalan : Nak tahu apa impian dan doa ma pada ulangtahun yang ke 57 ni ?
Jawapan : Ma nak sangat dapat menantu dan cucu . Dah umur 57 , nak juga merasa ada menantu dan cucu :)

Ha . Apa lagi abang dan kakak-kakakku . Tunaikanlah impian ma dan ini akan jadi hadiah yang paling bermakna bagi ma :) 

p/s : Aku doakan semoga abang dan kakak-kakak kesayanganku cepat bertemu jodoh . Amin :)




Photobucket

14 comments:

Zuewairy said...

hepi bufday to your mum:)

Ceritera Lelaki Pot Pet

azzey said...

Nur Azila; hmmmmm......nak suruh Zila tunaikan impian mama Zila tu.....lambat lg kot! heh3.....

slmt hari jadi buat mama Zila. Moga panjang umur dan murah rezeki utk beliau......:)

one2paii said...

mak..selamat hari jadi mak..jang ucapkan mak selalu bahagia dan pjg umur ye mak..dik zila kata kan mak..die nak kawin..nk bagi menantu kat mak..hhaha..zila yang kata mak..bukan jang ye mak..

My Little Diary said...

hepi besday ma... semoga sehat selalu... amin

syira qahira said...

salam,
semoga ibu zila sentiasa sejahtera di bawah KasihNYa dan kasih anak-anak..

sCha-Heira said...

happy birtday to mama kak zila ! ..semoga pnjng umur & d murhkan rezeki...& semoga hsrat mama akak tercapai ea ..amin~

KimiCnoL said...

happy birthday ma..eh,slah2..ma zila ;)

Ainismaira said...

yela2... nanti akak kawen la.. haha.. syg maaaaa

ManjaIxora said...

hepi belated birthday makcik..

semoga pnjg umur, murah rezeki dan bahagia di samping keluarga tersayang.. amin

kobEj0rdan~ said...

selamat hari jadi untie!haha
smg panjang unur, murah rezeki dan anak2 jd bdk baik:P

Nur Azila Ismail said...

keh3 tq all ! :D

Khairy said...

hehe....bila azilah nak kahwin lak...mak awak dah bagi green light lagi..hehe

akubiomed said...

Besar sungguh pengorbanan seorang ibu dan syurga dibawah tapak kaki seorang ibu.

nas said...

Selamat ary jadi kepada mak awak azila..erm.yelah..da umor 50 an nak masuki 60 an..harap2 dpt la mak awak merasai cucu2 :P

Related Posts with Thumbnails