Tuesday, November 30, 2010

SPM : MATHEMATICS dan PENDIDIKAN ISLAM





Assalamualaikum . Hari ini berakhirnya peperiksaan bagi subjek ke 5 iaitu Pend Islam . 5 sudah selesai , ada 5 subjek tambahan lagi iaitu Addmath , Fizik , Kimia , Biologi dan Seni . Huaa . Tak sabar aku menanti 13 Disember jam 5 petang , SPM ku akan berakhir ! yeahh . Hehe

Perkembangan peperiksaan
Berakhir subjek teras , alhamdulillah . Subjek elektif yang sangat mencabar pula akan muncul . Serius , sangat mendebarkan keempat-empat subjek tersebut . Mungkin ada di antara kalian mendapat A dalam subjek-subjek tersebut kan ? Yang pasti Abang Naz dapat A kan ? Hehe

Apa cerita Math dan agama senang tak ?
Hohh . Agak tegang situasi aku rasakan ketika menjawab Matematik Kertas 1 , 1 jam 15 minit tak cukup ! Aku rasa soalan tu susah . Bagi aku la kan . Hee . Namun , terima kasih kepada kertas 2 yang menyelamatkan aku . Hehe . Sampai aku terfikir sejenak , formula mengira cube ! Tak sangka soalan tu yang ditanya . Hehe . Panjang x lebar x tinggi ya kawan-kawan !

Agama pula , hukum tajwid yang tak pernah ustaz ajar . Menganga aku seketika . Hehe . Tapi kena jawab juga la kan . Ada juga beberapa soalan yang aku pernah buat . Syukur . Kalau kita berusaha . kita dapat hasilnya :)

p/s : Subjek sukar bakal menjelma . Wish me luck ! :p

Photobucket

12 comments:

kakchik@ella said...

Add Maths?? Owh .. sgt lah ssah. Masa sklh dulu, time Add Maths rasa nak lari je. Hehe ..

titirara said...

Gudluck sis :p

tHesmUff said...

gud luck!...spm senang jerk..huhu..pas spm nak sambung apa?..

Jey Yusuff said...

xpe. jangan pk la. paper dh lepas. tumpu paper lepas ni

aNnE said...

aah pai ty ra tafkhim la tu la ni la...haih~haha

rabiatul said...

g0od luck adik. d0 y0ur best. :)

Adha said...

soalan agama kertas 2 tadi best..tapi part tajwid tu pun pun agak freeze gak tadi hehe... ;D

Iera Lollies said...

GUD LUCK KAK AZILA !:)

Citarasa Rinduan said...

azila..

apa jua yang azila buat dan azila jawab ianya adalah yang terbaik dari azila.

teringat, zaman spm kak ayu,..kak ayu amalkan bacaan yassin selepas solat subuh...kiranya sebelum ambil paper..
insyallah..hati akan tenang.

amalkan yer..insyallah

mahfudzah said...

gudluck ok!!senang je tuuu:)

yana said...

gud luck!!

sentuhanurani said...

rmai yg komen paper 1 math agk killer gak la..
tp mujurla paper 2 penyelamat..alhamdulillah..
hope kite sme2 proleh kjayaan..amin..=)

Related Posts with Thumbnails