Friday, December 31, 2010

2011 - 1993 = 18 Tahun :) SELAMAT TAHUN BARU !

Amboi . Aku tengok semua orang dah ucap selamat tahun baru naaa . Jadi , aku pun mengambil kesempatan di saat beberapa jam lagi sebelum 2010 melabuhkan tirainya dan 2011 datang menjengah untuk menulis entri ini . Hari ini 31 Disember 2010 dan esok 1 Januari 2011 . Bezanya cuma sehari , namun dengan berganjaknya sehari ini banyak sebenarnya perbezaan yang boleh berlaku .

Hari ini mungkin ada bayi yang baru dilahirkan begitu juga esok . Tapi mereka tidak seumur . Hehe . Disebabkan oleh perbezaan satu hari , nanti yang lahir pada hari ini akan memasuki alam persekolahan terlebih dahulu . Ini jelas menunjukkan betapa besar impak satu hari kepada kehidupan seseorang . Dia akan belajar lebih banyak benda dalam kehidupan :)

Esok , kita akan sama-sama melangkah ke fasa baru kehidupan di tahun 2011 . Setiap daripada kita akan bertambah satu angka dalam usia masing-masing . Mungkin di tahun 2011 ada orang akan mula merahsiakan umur bila ditanya orang lain . Hehe . Sebab dah makin bertambah kot . Tapi apa pun terimalah kenyataan usia akan sentiasa bertambah , tidak akan pernah berkurang .

Kedut-kedut di muka ? Jangan risaulah ya . Itu perkara normal bagi manusia . Yang penting hiasi peribadi insyaallah muka akan sentiasa nampak berseri :) Dah masuk tahun baru , tinggalkanlah perangai yang tidak baik , transformasikan diri ke arah yang lebih baik di tahun baru ini . Lakukanlah perubahan sedikit demi sedikit , namun hanya perubahan ke arah kebaikan ok ! SELAMAT TAHUN BARU 2011 !

p/s : Setiap tahun ada saja azam yang tidak terlaksana dan akan dibawa ke tahun 2011.Anda bagaimana ?



29 comments:

man yusoef said...

baru 18 tahun ke?..muda btol...umur hanyalah angka...yg penting dalaman itu...*tak tahan btol ayat*...hehe...slmt tahun baru!!

JIJI YU said...

da makni berganjak le usiae ek..hehe..18 tu mude lagi..

kembatolo™ said...

18? masih budak2.. haha

Nur Azila Ismail said...

@man yusoef
ekeke . sy mmg mude . masih remaja . ekeke . selamat tahun baru juge !

Nur Azila Ismail said...

@JIJI YU
yey . masih mude ! hehee

Nur Azila Ismail said...

@kembatolo™
haha . ya sy mmg budak2

luna Q jimat said...

selamat tahun baru dan salam ziarah..baru 18..same ngan umo adik akak la ni.. :)

Cik Kyla said...

Salam,

azila. slmt thn br! :D
happy kn dgn umur br.
hehe...
ok..
t.c... jaga diri jaga iman.
salam.

Nur Azila Ismail said...

@luna Q jimat
hehe . same ek ?

Nur Azila Ismail said...

@Cik Kyla
hehe . mmg hepy !

wunny said...

eheh. 18? dah pernah rasa umur tu. hihi
^^

jom sini.kalau nak beribadah pun perlu ke nak kedekut?

Kalamhati said...

saya juga begitu..hehe ada lg azam yg tak terlaksana..

Selamat tahun baru 2011 my dear sis..semoga zieyla lebih sukses pd 2011 ni..insyaAllah

Nur Azila Ismail said...

@wunny
hehee ! kini anda sudah melepasinye

Nur Azila Ismail said...

@Kalamhati
tq akak . love u !

..hizamirahim.. said...

selamat tahun baru!!!
moga 2011 lagi best!!!
;)

titirara said...

happy new year ^_^

Semoga azam u tercapai .

Weee~

Heidi Shafiq said...

aduh.. aku belum pasang azam lagi..

CIK TOM said...

umur hnyepd angka...jgn biarkn diri jd tue..biarlah tua mengejar kita..hihi...slmt tahun baru ye syg!

-hanyaaku- said...

happy new year!! =)

yana said...

slmt thun bru..

Norgadis Labuan said...

@--** Selamat Tahun Baru 2011 **--@

Nur Azila Ismail said...

@..hizamirahim..
hehe tq budak :)

Nur Azila Ismail said...

@titirara
awww . tau ke azam i nyahhh . hahaa

Nur Azila Ismail said...

@Heidi Shafiq
hehe . cepat2 pasang

Nur Azila Ismail said...

@CIK TOM
hehe . i agree . selamat tahun baru juge !

Nur Azila Ismail said...

@-hanyaaku-
happy new year !

Nur Azila Ismail said...

@yana
selamat tahun baru juge !

Nur Azila Ismail said...

@Norgadis Labuan
slamat tahun baru !

iqbalhakimi said...

hehe..dia baru 18 ek?..remaja lagi..iqbal dah masuk 20 =P

btw,selamat tahun baru..

ada tag skit sbg hadiah tahu baru

http://iqbalhakimi.blogspot.com/2011/01/izamir-ridzwan-pendrive-giveaway.html

Related Posts with Thumbnails