Monday, December 27, 2010

ERKSS . DAH ROSAK TAK PERLU LAH PAMERKAN

Semalam aku pergi ke JJ Kinta City , Ipoh . Pergi beli barang sikit untuk PLKN dan kakak aku beli barang dia untuk masuk U . Kami pergi dengan kawan kakak aku , nama dia Kak Ain . Kak Ain nak beli hadiah untuk kawan dia .  Pusing-pusing Jusco cari hadiah tak jumpa yang berkenan . Jadi , kami pergilah ke kedai lain . Kedai yang kami pergi tu memang cantik . Jual perhiasan untuk home decoration . Rasa macam masuk kat dalam rumah , bukannya masuk kedai . Kedai tu ada 3 tingkat . 

Dah pusing-pusing , naik turun tangga , kak ain pun terpikat lah dekat susunan lampu-lampu tidur . Ada banyaklah dia letak di rak . Macam-macam stail . Cantik-cantik juga . Kak Ain pun tanya 

Kak Ain : Yang mana cantik ek ?
Ainismaira : Yang oren cantik , nampak berkilat , warna pun menarik daripada yang lain .

Ada lah seorang pekerja kat situ , dia tengok saja kami pilih-pilih lampu tu . Aku tengok dia macam nak cakap sesuatu . 

Pekerja : Yang warna oren semua dah rosak , yang belah sini pun semua dah rosak . Yang masih elok cuma yang warna biru dan hijau . 

Erksss . Berkerut dahi kami , yelah kalau dah rosak tak perlu lah letak di rak . Sebab lampu-lampu yang rosak tu menarik kot , sebab tu dia biar je kat situ . Hehe . Terpaksalah kak Ain pilih antara warna hijau dan biru . Itu pun banyak yang ada pecah-pecah sikit badan lampunya . Aiyaa . Jatuh imej kedai tu . Hehe . 1/4 saja yang boleh digunakan daripada semua lampu yang dia pamerkan di situ . -,- 

10 comments:

Mr. Swift said...

Hello IDE polo awak!
Nanti jemput ke blog saya.
And polo jugak kalau suka tau. :)

Cara Nak Jadi Nuffnangers Hebat Dan Dapat Earnings Masyuk *Latest Entry-

http://negative46.blogspot.com/2010/12/tutorial-lengkap-cara-membuat-duit.html

Sabihah said...

ada jugak kedai cmni ye...huhuhu...sabo ajelaa..

salam kenal dari sy...:)

nazirulhazwan~ said...

nak wat guane, org bodo ttp bodo.haha

kakchik@ella said...

btl tu zila. akak pun penah kena kat JJ 1Utama. dah rosak dok pamer lagi. buat pe, bkn blh dijual pun.

titirara said...

saje je la tuu . bodo kot . HAHA

nas said...

tu la pasal...sometime barang2 yang rosak macam buah oren yg dah buruk masih dipamerkan utk dijual..buat ape???
adoihhh

Sarah-rah-rah said...

aiiik, rosak? baik tak payah letak mcm tu, jum kite buat onar dekat kedai itu! :P

Imeldot said...

baling je kat jurujual tuh..biar pecah terus..xde lah die pamerkan lagi.LOL

iqbalhakimi said...

aish,,,,teruk betol lah perkhidmatan..ayoyo..komplen2..hehe

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said...

hmm...xbuat aduan kerr?? kedai mana tuhh??


jom singgah my new blog n being my followers too...tq

http://mummylovepink-lovely.blogspot.com/


and

jom singgah my shop blog...tq

http://mummylovepink-shoppaholicblogspot.blogspot.com/

Related Posts with Thumbnails