Monday, December 6, 2010

MARI SERTAI BLOGLARIAN

Zila telah ditag oleh kakak sendiri iaitu Ainismaira untuk menyertai BLOGLARIAN ini .

Sila klik gambar di atas untuk lebih info

Syaratnya kena buat slogan dimulakan dengan Saya suka berblogwalking kerana . . .


Slogan saya :)
Saya suka berblogwalking kerana dengan blogwalking saya dapat berkenalan dengan lebih ramai blogger dan 
mendapat pelbagai tips tentang dunia blog agar dapat menjadi blogger terbaik satu hari nanti :)

Kena tag 3 orang :

Lepas entri anda sudah siap , post link entri tersebut di PADELBLOG


Photobucket

6 comments:

hans said...

owh
makin femes dah blog larian nih

P/S : Review Filem : Aku Tak Bodoh Memang Tak Bodoh! Love F.A.M.I.L.Y!

IFA Athirah said...

yeah!!hidup bloggers!!!

nazirulhazwan~ said...

trimas la tag abg. hehe
tp abg da masuk awal2 lagi, list ke 9:P

Kalamhati said...

tq zie la tag akak..akak dah join!hehe

Ummie Bonda said...

Assalammualaikum..

Salam perkenalan dari Bonda, Bonda Follow blog ini ya!

azzey said...

Nur Azila: Akak pun join bloglarian. kat senarai yg ke-72..:)

Related Posts with Thumbnails