Saturday, December 11, 2010

PELIK SANGAT KE NAMA BLOG AKU NIH ?

Sila klik banner di atas untuk turut serta :)

Dari mana aku dapat nama blog ini ?
Seperti yang tertera di atas sekali , nama blog aku ialah SIMPLESTZIEYLA . Aku dapat nama blog ini daripada otak aku sendiri.

Maksud disebalik nama blog aku ?
Aku suka sesuatu yang paling ringkas . Jadi aku gunakan perkataan dalam Bahasa Inggeris iaitu simplest . Zieyla pula nama aku . Saja je tambah e dan y pada nama aku untuk nampak lebih komersial . Haha . Perasan sebentar

Orang kuat blog aku ? 
Adik beradik yang paling aku sayangi serta rakan-rakan blogger .

Angan-angan terhadap blog aku ?
Aku nak capai sekurang-kurangnya 5000 pageviews untuk sebulan dan 700 followers sebelum aku berangkat pergi ke Penang :)

Kalau nak tukar nama blog , nak tukar nama apa ?
Zieyla Ashaari . Eh tak tak . Aku tak mau tukar . Hehe :D

Kalau berkemampuan nak iklankan blog kat mana ?
Kat majalah :)

Blog yang wajib disinggahi setiap hari ?
Borak Kosong . Banyak gambar yang menarik . Memang best :)

Sila lengkapkan .. SAYA SUKA BLOG SAYA KERANA .... tidak lebih 20 patah perkataan ..
Saya suka blog saya kerana blog ini hasil tulisan dan usaha saya sendiri :)

Sekian , 

18 comments:

Citarasa Rinduan said...

azila..selamat malam

dik, nak ke penang? untuk apa eik..

wah, pengemar blog borak kosong rupanya...

Cik Gallus Gallus said...

nak jadi anak bang ben ke adik beradik bang ben

Kalamhati said...

hehe suka nama blog ni..antara blog2 yg terawal yg akak kenal dan ingat..

vhavhaaa nak iklan kat magazine yeee..insyaAllah!not impossible..mana tau jd macam Irine Marcello..dpt kuar magazine..=)

AiDa said...

wah...rajin nye wat..nak join gak la...:)

cik aied said...

hye2 :)
tq singgah bola bola bulat tadi yer ;)

Bazilah said...

jawapan yang simple but nice! hehe :D

atOn said...

singgah dari segmen BA...yeay!~

Anonymous said...

zieyla ashaari? haha.. kamu ni.. malu ma kalo ma tau..:P

Heidi Shafiq said...

wow.. contest.. :)

nana cHan said...

pegi la ujibakat dara ke mana la tahu nanti boley faymes mcm irine. hahaha

Liquid said...

hee incek liquid pon suke borak kosong.... besh jek hee

nazirulhazwan~ said...

zieyla ashaari??apekah??hehe

Puteri Iqa Izyan said...

goodluck dear :))

Amy Syaquena said...

As'salam..

ramainya join segmen nie nak join same la he3...

::..Dia daYa..:: said...

salam
semoga angan-angan zieyla tercapai

Nismo BluebirD said...

http://dolphinpenguin.blogspot.com/2010/12/undi-syplzzz361-all-bestt.html

plz rakan2...tolong undi sy sebagai bloggers terbaru 2010...plzz....anda semua rakan 2 sy...sy nak capai impian sy..plz....

Nismo BluebirD said...

Tq very much!!!^^smoga Allah membalas jasa baik awk..amin...^^

rabiatul said...

Zieyla Ashaari ?? Nk jd mcm abg Ben Ashaari ke ??

Related Posts with Thumbnails