Saturday, December 25, 2010

SELAMAT MENUNTUT ILMU,KAKAK :)

Dari kiri : Kakak , Jila , Adik




Assalamualaikum , esok kakak saya yang ke empat merangkap anak ma abah saya yang kelima akan melanjutkan pelajaran ke Universiti Pendidikan Sultan Idris ( UPSI ) yang terletak di Tanjung Malim . Saya tumpang gembira kerana kakak saya terpilih setelah melepasi temuduga untuk ke sana . Alhamdulillah . Kita harap kamu belajar baik-baik kat sana . Nanti kita mesti rindu dengan kamu :)

Nanti kalau dah tahu jalan nak balik Bidor dari sana , boleh la kamu balik rumah sekali-sekala . Kesian Tirah duduk rumah dengan ma dan abah . Mesti dia sunyi tanpa kita berdua nanti . ( Betul ke tirah ? Hehe ) Kita juga harap kamu dapat rakan serumah dan rakan sekuliah yang baik . Kita tak nak tengok kamu sedih lagi sebab kawan . Nanti mesti kamu akan jumpa lagi ramai kawan dan lagi baik daripada yang dulu tu . Lepas kamu pergi ni , tak tahu lagi bila kita dapat jumpa kan . Hehe . Kamu kena rindu kita tau . Hakhak . Kita doakan kamu berjaya . Amin .

Selamat menjadi pelajar UPSI :)

p/s : Barang da kemas ? Borang dah isi ? :p
p/s untuk pembaca : Nak lawat blog dia ? Klik link ini [Ainismaira]


4 comments:

abdul rasyid..... said...

bole la nih..ku jadi abg ipar ko..hahaha!!

Ainismaira said...

terima kasih.. selamat berPLKN :) take care .. akak akan rindukan korang smua T_T

Sarah-rah-rah said...

hee adik beradik sume muke nak dkt sama ^_^

titirara said...

Sarah ! kami memang muke copy paste

Ehhh , gamba saya comel disituu . Duta safi balqis seyh ^^

Related Posts with Thumbnails