Thursday, December 23, 2010

WRESTLING : ADA KE YANG MINAT ?

Tadi aku tengok TV3 , rancangan yang sedang disiarkan ialah rancangan gusti tu . Terus tutup TV . Apa entah namanya , aku tak berapa pasti . WWE Smackdown ke apa tadi . Hehe . Daripada aku kecil sampai besar . aku tak suka betul rancangan tu . Entah apa-apa . Pukul-pukul , baling-baling orang , sampai berdarah-darah , haiyaa , macam apa saja . Pelik betul ada orang suka tengok . Hehe

Yang aku kenal seorang saja , The Rock . Haha . Tu pun sebab dia selalu keluar dalam iklan . Yang sempat aku tengok dalam rancangan tu , ada banyak perempuan seksi gila . Entah apa motif aku pun tak tahu . Lepas tu muka lelaki-lelaki dalam rancangan tu semua bengis gila , badan berketul-ketul . Seram . Tapi ramai juga rupanya yang minat rancangan tu kan . Kadang-kadang tengah mesej kawan , tanya dia tengah buat apa , jawapannya tengah tengok wrestling . -,-

p/s : Awak yang baca entri ini minat tak tengok wrestling ? Hehe


11 comments:

nas said...

haa..sekarang tengah ader citer gusti nih...adik2 lelaki aku n ayah aku ske..aku je yg xminat..hehe

Kalamhati said...

Saya tak minat gak..hihihi buang masa je tgk

Nur Azila Ismail said...

@nas
kita serupa . heehe

Nur Azila Ismail said...

@Kalamhati
hehehe . btul tu kak :D

Syafiq Rosli said...

dlu minat..skank tak da..
hehe..

kalau free jom join..
http://mohdsyafiqrosli.blogspot.com/2010/12/contest-aku-dan-kaca-mata.html

Nur Azila Ismail said...

@Syafiq Rosli
ohh . penah minat la ye :D

Wan Ainul Mardhiah said...

minat !

SYANI said...

Tak minat jugak.. Ganaz!

nazirulhazwan~ said...

abg paling suke kot.haha
dari kecik smpi besau.mmg layan wresting.hehe

wina rozali said...

eh wwe best lah =)
heeee

KizZ said...

kiz minat!!!
tapi minat tengok je la..hehe


Jom sini,
Kiz Garden

Related Posts with Thumbnails