Monday, January 3, 2011

MASA UNTUK PLKN : Selamat Tinggal Perak Selamat Datang Pulau Pinang :)

Nampaknya esok sudah 4 Januari 2011 , tarikh untuk saya mendaftar sebagai salah seorang wirawati PLKN di Kem Syruz , Bukit Mertajam , Pulau Pinang . Pelbagai perasaan saya rasakan sekarang . Mahu tak mahu saya memang harus pergi . Walaupun ramai yang mentertawakan saya , saya yakin program ini baik untuk saya :)

Nampaknya blog ini akan terbiar sepi . Tiada lagi wajah saya di friendlist chat di Facebook . Tiada lagi kelibat saya di dalam rumah . Tiada lagi SMS dapat dihantar kepada teman-teman . Tiada lagi sesi blogwalking dan komen entri blogger lain . Semua bakal tiada . Hehe . Kalau ada cuti , belum tahu dapat balik ke tidak . Kalau dapat balik , sudah tentu saya akan menulis di sini . Mungkin selepas ini pageviews akan menjadi KOSONG . Haha . Sangat sedih melihatnya .

muka tak berapa nak rela
Oh Azila ! Jangan berlebihan . Hanya sehingga 13 Mac sahaja ! Hatiku berbisik . :) Baiklah cuma dua bulan lebih saja . Pssst ! (Sekadar menyedapkan hati) HAHA .  Mereka yang paling dirindui tentulah keluarga :)

Terima kasih kepada awak , awak , awak dan awak yang sudi membaca setiap entri saya walaupun kadang-kadang entri saya berbaur sinis . Hehe . Sekali-sekala luahkan rasa hati terasa lega jika dapat dikongsi bersama . Harap kawan-kawan dapat doakan saya selamat pergi dan selamat pulang . Saya akan merindui kalian ! :) Bye bye BLOGGER.COM :)


p/s : buak awok yang kat ganu tu mekaseh untuk semua tau , sayo ake rindu ke awok . haha ;)


28 comments:

Adam Abu Bakar said...

semoga berjaya kat sana.
hati-hati, jaga diri, will miss you.
hehehe..
=)

kat sana best, hehehe...percayalah.

JIJI YU said...

muahah..yang part maen tembak2 tu bio engko skor paling tinggi leh tak

Azmie said...

huhu baru singgah nie..
maaf laa mie agak busy..

err..
n jarang on9..

g PLKN ke..?
alaaaaa~
hurmm, ok..
t8 care ye..
gdluck...
jgn lupe update blog bile balik dr PLKN nnti..

k~

Woofer Storm said...

bestnya dah p plkn,tringin nak pegi.. rasanya kalo dah berjanggut ni,dorng terima lagi ke tak??hehee take care yeee

Syafiq Rosli said...

all da best ya..hehe

Nur Azila Ismail said...

@Adam Abu Bakar
hehe tq adam ! zila pon akan rindu :)

Nur Azila Ismail said...

@JIJI YU
haa . insyaallah ., best gak kalo dapat score tinggi

Nur Azila Ismail said...

@Azmie
hehe . itu sudah pasti :)

Nur Azila Ismail said...

@Woofer Storm
haha . jadi jurulatih leh kot :p
tq2

Nur Azila Ismail said...

@Syafiq Rosli
tq syafiq :D

Citarasa Rinduan said...

azila..

all the best..
pasti pengalaman di sana akan mematangkan akal., fizikal dan rohani

kak ayu sentiasa merinduimu..
muah2x

✿nara omey✿ said...

take care zila!!!jgn lupa kita org kat batch 1993...

molmolla said...

wahhhhh! kita missed kawan2 PLKN :D
have fun there. best gilak okay~

Kalamhati said...

selamat berangkat adik..
jaga diri tau..ceria2 sokmo
akak doakan semuanya selamat...=)

iqbalhakimi said...

selamat menjadi askar..majulah plkn utk negara..hehe

all the best!

=)

yana said...

slmt m'jlni latihan!!
bez'ny dpt g plkn..t'ingin nk g tp xdpt..

be happy mse kt sne..:)

maCy said...

best. trust me :)

one2paii said...

ohhh..selamat pergi dan balik yer..dan tahniah..wat elok2..timba ilmu berguna kek situh yer

azzey said...

Nur Azila: All the best utk awak ye...Balik nanti blh sambung blogging..:)

::..Dia daYa..:: said...

Salam
PLKN memang best
semoga bergembira di sana

Amy Syaquena said...

all the best dear and take care ya,.

strawberryyy_holicc said...

congrats !
tringin nak pegi plkn
tp tak dpt .
gembira selalu di sana yaa .
:)

nas said...

jaga diri elok2 ea..patot la senyap je..rupe2nye da gerk ke plkn..hu3....aku xpernah g sana..harap2 tempat sana best :)

latest entri:

evolusi muzik di malaysia; sempena AJL ke 25

Anonymous said...

sy suka blog awk, comel mcm org nye.
penulisan awk pom best, suka sgt @_@

duk PLKN elok2.

Amy Syaquena said...

all the best dear..

ap said...

selamt ber PLKN... =)

hans said...

lepas nih story sikit PLKN best ker tak

Vote Hans Bernombor 10 Diruangan Komen

Wan Fakhrul Rin said...

Good luck dkt PLKN ye.. dah balik jgn lupa hapdate.. citerkan pengalaman kat PLKN :)

Related Posts with Thumbnails