Friday, February 4, 2011

PLKN : ANNOYING ANNOUNCEMENT :p

Kalau korang pun pernah pergi PLKN mesti korang tahu hari Ahad merupakan hari lawatan keluarga . Waktu tu  memang ramai lah ibu bapa datang melawat anak-anak mereka . Hari Ahad merupakan hari untuk kami berehat ,jadi berehat sajalah di dalam dorm masing-masing . Aktiviti utama adalah TIDUR ! Haha . Cover balik waktu tidur yang tak cukup tu . Memang best . 

Cerita tentang lawatan keluarga , minggu kedua memang ramai parents yang datang . Tak sampai dua tiga minit akan berbunyilah 
Ting tong ! Perhatian kepada wirawati Aminah binti Ali , anda diminta hadir ke khemah lawatan sekarang kerana waris anda sedang menunggu harap maklum . Ting tong .

Daripada pukul 9 pagi sampailah pukul 5 petang , ayat itu akan berkumandang di telinga kami semua . Hehe . Aku memang tak pernah nak dengar kot-kot nama aku ke yang dia sebut sebab family aku hadapi kesukaran untuk ke sini :)

Tapi serius aku cakap , waktu lalu di khemah lawatan tu rasa sayu je hati aku . Aku boleh je hidup jauh daripada keluarga , tapi bila tengok orang lain , family dorang datang . Fuhh tahan juga emosi ni . Hehe . TApi takpe aku faham kondisi keluarga aku . Mana tahu nanti ada masa family aku datang . Hehe . Amin :)

Apa-apa pun , ini pengalaman pertama aku hidup jauh daripada keluarga . Pengalaman mematangkan kita :)

8 comments:

gadissemasa said...

sabar sabar . dulu pun fmily mmg susah nk dtg . tapi rilek je sbb bdk dorm semua happening :)

iqbalhakimi said...

sabar ye cik azila..iqbal xsempat nak merasa plkn sebab bertuah sgt sampai tak terpilih =P

JIJI YU said...

ko update kat kem ke ni

lynda said...

oh yeahhh..lynda pon penah g PLKN !but only 9 hari then balik sebab still study !pengalaman yg paling bez sebab masa hari sabtu tuh lynda bertugas !bez gak buat announcment pgl pltih jumpa waris..:)

niDa said...

kesiannya... sabar ya... 3 bulan je ... pejam celik pejam celik dah abis...

Rizal Zal said...

Huhu..Sabar ye cik adik... :)

Anonymous said...

terbaik :)

nulhazwany abdul malik said...

laaa, tak bawak earplug ke?
berguna tu. hehe

doa je la nanti ada pengumuman,
ting tong ! perhatian kepada wirawati nur azila binti ismail, anda diminta hadir ke khemah lawatan sekarang kerana peserta af tak jadi sedang menunggu. hahaha

Related Posts with Thumbnails