Sunday, March 20, 2011

23 Mac : KPM bagi hadiah ! :)

23 Mac 2011 , semua calon SPM 2010 akan menerima hadiah yang boleh diambil di sekolah masing-masing . Hehe . Hadiahnya merupakan sehelai kertas yang mempunyai mungkin satu sahaja abjad iaitu A , ataupun berbagai abjad lain seperti B , C , D , E dan G . Akan wujud juga simbol + dan - dalam kertas yang memberi pengertian yang cukup besar bagi calon-calon SPM . 

bergetar tangan ! haha
Pada hari tersebut , pelbagai riak wajah dapat kita lihat . Ada yang tersenyum puas , tersenyum kelat dan pasti ada yang akan mengalirkan air mata . Dimanakah agaknya posisi aku ? Aku mahu tersenyum puas pada hari itu namun kita tunggu dan lihat sahaja . :) Hari itu juga aku dapat bertemu kembali rakan-rakan yang telah lama tidak berjumpa . Pasti banyak perubahan dapat dilihat bukan ? 

23 Mac juga aku dapat kembali melihat kawasan sekolah . Rindunyeeee ! Hehe . Dapat berjumpa cikgu-cikgu tersayang , adik-adik yang masih menuntut di sana serta semua kakitangan sekolah . Adakah aku mampu menjadi salah seorang pelajar kebanggaan sekolah setelah straight A's dalam UPSR dan PMR? Sebenarnya aku telah cukup bersedia dengan apa sahaja keputusan yang bakal aku terima . Baik buruk apa yang aku dapat nanti , itulah apa yang telah aku usahakan .

Aku anggap keputusan SPM ini sebagai hadiah untuk diri sendiri kerana 22 Mac merupakan hari jadi aku . Hehe . Gembira ? Sedih ? Kecewa ? Ahhh . Terima sajalah . Siapa suruh main-main dulu kan ? Hehe ! Apa-apa pun , aku doakan kawan-kawan dapat keputusan yang terbaik kali ini ! Amin ! Salam 1 Malaysia ! 

8 comments:

Ainismaira said...

gd luck.. jgn lupe gtau akak resultnye... :)

Kalamhati said...

A very gud luck to u dear!
akak doakan ziela akan dpt result yg flying colors..=)

Nur Azila Ismail said...

@Ainismaira
hehehee . takot

Nur Azila Ismail said...

@Kalamhati
tq kak ! amin :)

Syat0za said...

goodluck! :D

afiqazizan said...

gudluck..dapat result baik..jgn lupe wat entry..hehe..klu tak ok result..jangan wat entry..haha.

Woofer Storm said...

gempak laa..hheeeee
gud luck sayam..cool tau

sentuhanurani said...

azila sahabatku .
aku doakan kejayaan kau .
aku yakin kau akan terima slip yang penuh dengan A .
insyaallah . jgn lupa kongsi kegembiraanmu bersamaku ya :)

Related Posts with Thumbnails