Monday, March 28, 2011

Kenanganterindah:Harianugerahsmksagbidor2011 :)

Sabtu lepas telah berlangsungnya hari anugerah kecemerlangan di SMKSAG . Masa aku ambil result hari itu , cikgu bagi aku 1 kertas yang menjemput aku untuk menghadiri majlis tersebut . Aku tersenyum gembira apatah lagi dua rakan baikku turut diundang .

Setahun yang lalu , kami bertiga menyimpan impian untuk menghadiri hari anugerah sekolah selepas kami tamat tingkatan 5 . Alhamdulillah kami berjaya walaupun bukan sebagai penerima anugerah cemerlang SPM , tetapi sebagai penerima anugerah terbaik matapelajaran.

Hadir sebagai bekas pelajar , memang terasa lain . Bila tengok wajah cikgu-cikgu , terasa rindu di hati . Disambut dengan senyuman para guru , memang indah rasanya . Takkan aku lupa jasa cikgu-cikgu di sini yang telah bersusah payah mendidik aku sejak dari tingkatan 1 hingga 5 :)

tan , yoges dan faten :)

Mereka bertiga merupakan pelajar pintar di sekolah . Ketiga-tiga mendapat 9A :) Tahniah kawan-kawan . Yang paling kuat berusaha adalah Yoges dan Faten . Tan nampak cool di sekolah , tapi di rumah sudah tentu dia banyak meluangkan masa dengan buku-buku . Yoges pelajar yang banyak peningkatan . Faten sememangnya pintar dan sering menjadi rujukan aku dan rakan-rakan

aku : terbaik matapelajaran Bahasa Melayu :)

wany dan zarul . my best girlfriend and boyfriend :)
aku harap persahabatan kita terus kekal . wany , rasa sayu je time peluk hari tu , hehe , Harap kita bertiga dapat lepak sama-sama lagi . Serius , aku gembira dapat kawan yang happening macam korang berdua . Aku doakan korang berjaya di masa depan . Balik Bidor , calling2 la ok . Hehe :) Aku harap aku boleh jumpa kawan sebaik korang . Love you lah :))

kenangan terindah :) jilawanyjarulfaten
harianugerahsmksagbidor2011

4 comments:

titirara said...

tahniah ;)

miss u

Mohamad Adib said...

aku sekolah tak pernah kena jemput hari anugerah...sedih wooo!!!congratz...faten tu budak baru ke??

Citarasa Rinduan said...

selamat malam azila...
tahniah dik..
suka kak baca entry kamu semasa PLKN..
kawan2 kamu pun ramai

wany said...

u make me cry.wuu wuu

ahaha kita akan jumpa lagi kan. no worries.

love jugak ^^

Related Posts with Thumbnails