Wednesday, March 30, 2011

Sopannya DIA :p

Aku buka account tagged tadi , dapat mesej ni . Tak tahu nape aku rasa nak gelak . HEHE . Ntah kat berapa ramai dia copy paste ayat ni .




Rasa macam dapat surat kiriman pulak . hehehe :p

3 comments:

Citarasa Rinduan said...

selamat malam dik..
tu dia surat cinta sessi perkenalan,.hahahhaha

mujur lah kak ayu nie tak minat tagged..rasa2 kalau lah aktif semua boleh kacau jiwa nie..hehehe,

kakchik@ella said...

adik zila, lama btl kita tak berjumpa maya ye. hihi ..

terus terang ckp, kc tak suka kena tagged dn mentagged, tah apa2 entah. hihi ..

Telur said...

ade yg nk ngorat ek...
jgn lepas peluang tu...

Related Posts with Thumbnails