Monday, March 14, 2011

TAMAT SUDAH TUGASKU :)

Tengok kiri tengok kanan . Entri terakhir ialah pada 5 Februari 2011 . Hari ini 14 Mac 2011 . Sebulan lebih aku tak menghadap pc untuk menulis di sini . Hoho . Terasa rindu hati ini pada kalian semua . Chewahh . Aku lihat teman-teman bloggers sudah jauh ke hadapan . Dengan pengisian entri yang semakin mantap serta jumlah pengikut yang semakin ramai . Tahniah kawan-kawan ! :)

Jika kalian masih ingat pada aku , aku baru sahaja menamatkan latihan PLKN di Kem Syruz , Bukit Mertajam Pulau Pinang pada 13 Mac 2011 :) Mata mengantuk kerana malam sebelum itu merupakan majlis perpisahan , kebanyakan daripada kami tidur pada jam 5 pagi kerana majlis tamat pada jam 4 pagi . Tak pe , malam terakhir di kem , harus diraikan kerana keesokan harinya kaki akan melangkah pergi daripada PLKN . 

Melihat rakan-rakan menangis di malam itu , hati cukup rasa tersentuh . Mataku juga berakhir tapi ku tahan sendu di hati . Hehe . AYAT ! Banyak kenangan manis dan pahit sepanjang berada di sana . Akan aku ceritakan di entri-entri akan datang . Ada tak yang berminat untuk membaca ? Hehe . Oklah setakat ini coretan pertama setelah tamat latihan , nantikan entri selanjutnya :)


1 comments:

Citarasa Rinduan said...

selamat malam sayangku..
wah!!! welcome to blogging.........

kak rindu...

Related Posts with Thumbnails