Saturday, May 21, 2011

Ohh NAZZ

kalau ada award awek pizza paling cun , aku nak kasi kat kau nazz . :)

First impression zila bila jumpa nazz , nazz comel sangat . nazz juga budak yang bercakap dengan bahasa yang sopan . Nazz juga budak yang rajin . 

Wahai pembaca-pembaca blog ku , inginkah kamu tahu siapa Nazz ni ? Taraaaaa !



Inilah nazz , si gadis comel di Pizza Hut . Kawan aku yang paling baik masa aku kerja di Pizza Hut Nilai . Kawan tempat aku cerita suka duka hidup aku . Nazz la best friend aku kat pizza tuh . 31 Mac kami berkenalan . Time tu dia hari kedua dan aku baru hari pertama . Aku memang lambat sesuaikan diri dengan suasana baru jadi orang yang baru kenal aku akan kata aku pendiam . Yeah , hampir semua orang akan kata sedemikian .

Tapi . Tak lama lepas tu , lepas aku dah dapat sesuaikan diri , semua orang aku berkawan . Kawan-kawan semua happening la . Tapi dalam ramai2 , nazz paling best , zila suka bila dapat usik nazz . HAHA

Note for you : Good luck in your new life beb :)  Jangan lupa zila tau , nanti if zila datang sana , jumpa ek . Rindu Nazz ! Simpan rahsia kita berdua baik2 , kunci dalam hati . HAHA . Saya sayang awak laa kawan . Tq for being a nice friend .



p/s : Tq for the sweet entry nazz . I really love it :')

1 comments:

Nazz said...

haha. kunci dlm hati lg tu. dah tak leh nk kunci lagi, lps awk rebutkan si A tu. hati terluka ni. HAHAHAHA.

Related Posts with Thumbnails