Saturday, August 20, 2011

KAWAN :)

Hello ! Lama tak menulis . Hari ni aku nak cerita tentang kawan baru :) Mana-mana pun pergi , tak de alasan untuk kita risau takde orang nak kawan dengan kita , asalkan kita rajin bertegur sapa dengan cara yang paling mudah iaitu SENYUM :) Sejak masuk ke matrik , aku dapat ramai kawan baru , kawan satu kuliah , satu tuto , satu KMPk tu lah , mana-mana pergi pasti akan terserempak dengan kawan-kawan , termasuklah hubungan baik dengan roommate2 classmate , ada tu yang memang ngam , dengan ni makin bertambah lagi kawan aku di sini :)

Serius , aku seronok dapat kenal dengan kawan-kawan baru yang betul-betul menceriakan hidup aku . Tak bermakna dulu aku tak gembira , tapi ada beberapa peristiwa yang buat aku makan hati sampai sekarang , tak perlu diungkit perkara lama , biarkan saja ia berlalu :)

Sejak masuk ke sini , aku memang bertekad nak buat baik dengan semua orang , aku taknak pisang berbuah dua kali , cukuplah masa dulu aku melalui hari-hari dengan perasaan yang sedih apabila melangkah masuk ke kelas . STOP IT . Dah tak mau dah macam dulu . Lagipun sekarang dah 18 , tak nak ada gaduh-gaduh lagi . Tak best kan bermasam-masam muka ? 

Setakat ni hubungan aku dengan rakan-rakan sekelas cukup baik dan aku sangat bersyukur dapat kawan-kawan yang memang happening , selalu ceriakan hari aku yang kadang-kadang kelam dek kerana pelbagai masalah kehidupan . Bila masuk kelas , jumpa diorang , hilang segala masalah , diorang betul-betul buat aku gembira berada di sini . 

Warga kuliah D1 Modul 2 ,
Korang memang happening , walaupun kita hanya 50 orang , itu sebenarnya yang buat kita semua rapat . Mudah kenal antara satu sama lain . Aku harap bilangan 50 orang tu takkan berkurang seorang pun  , sama-samalah kita melangkah maju ke semester seterusnya dengan pointer yang bagus :)Amin

Warga tutorial D1T2 ,
Thanks sangat-sangat sebab selalu tolong aku dalam study , ajar aku bila tak faham , memang aku hargai sangat2 . Sharing is caring , bila masuk kelas ni , memang aku rasa korang caring sangat2 la :) tq sangat untuk semua bantuan . 

Tu je wat masa ni , 2 minggu cuti , insyaallah aku akan rajin update di sini dan bercerita lagi tentang kehidupan yang sedang aku lalui sekarang :)

p/s : walaupun dapat kawan baru , aku takkan lupa kawan lama . dengan harapan kawan lama pun tak lupa aku :)

1 comments:

nz kamaruzaman said...

mentang2 dh blk. boleh lah update blog. hehehe

Related Posts with Thumbnails