Saturday, November 12, 2011

The Ending Of Semester 1 :)

Assalamualaikum , alhamdulillah tamat sudah satu semester di Matrik . Insyaallah jika diizinkan Allah , aku akan melangkah ke Semester 2 pada 21 November ini . Penamat semester tentulah peperiksaan . Ya , PSPM . Lepas habis exam orang mesti tanya .

ok ke exam ? boleh buat ? agak-agak boleh score tak ?

Serius , saya tak tahu macam mana nak jawab soalan-soalan mereka . Hurm , totally dissapointed with myself . 

Belajar ke tak ? Apasal nak sedih pulak ?

yeah , saya belajar , tapi mungkin tak cukup :(

Ha , menyesal la tu . tak guna la kau menyesal sekarang . Ingat result tu boleh tukar ke ? booo .

Hmm , okay . Serius cakap , cuti semester ni langsung tak buat aku rasa happy , terfikir-fikir result yang bakal diterima 6 hb 12 nanti . Bagus ? Teruk ? Hmm 50-50 .

I need to changed !

Woot ! dah berapa kali dah kau cakap nak berubah , nak berubah . tapi ? mana ? Mana perubahan kau ? Sedar la diri , sekarang kena bergerak pantas , kalau tak , ketinggalan la kau . Orang sekeliling kau semua sama ngan kau , nak rebut tempat kat universiti nanti . bukan seorang dua , beribu-ribu . Wake up ! Jangan dah terlambat nanti baru nak menyesal .

Maafkan aku sebab selalu berjanji nak berubah tapi tak pernah berjaya . Sekarang saya rasa perubahan itu sangat perlu demi mengejar cita-cita saya . Saya tak nak gagal dalam hidup . Insyaallah semester 2 , 3 dan 4 saya akan jadi yang terbaik , saya akan ulang kejayaan dahulu . amin :)

p/s : too many problems , please go away . Leave me alone . I dont need you !

1 comments:

❤ Cik Nissa ❤ said...

hai dik, kuatkan semangat cekalkan hati. mood stdy kita ni memang senang berubah-ubah. hope success dlm sem2 yang akn dtg ye..
gud luck! =)

Related Posts with Thumbnails