Sunday, August 19, 2012

SELAMAT HARI RAYA

Alhamdulillah ,  Ramadhan berjaya dijalani dengan baik , dugaan kali ini pastilah penyakit yang aku alami semasa awal Ramadhan . Mujur kena masa bulan puasa , mudah sikit nak pantang makan :) Dan alhamdulillah juga masa demam tu aku masih berdaya untuk berpuasa walaupun seluruh tubuh sakit . Alhamdulillah sekarang sudah sihat cuma parut-parut ada lagi . Kasihan~~

Raya kali ini alhamdulillah keluarga masih lagi bersama . Keluarga paling penting dalam hidup . Kalau aku menyayangi keluarga , aku yakin keluarga akan membalas sayang aku berganda-ganda . Itulah kelebihan keluarga , mereka takkan meninggalkan kita walau dalam kondisi apa sekalipun .

Harapan masih ada untuk melihat ahli keluarga bertambah , tapi mungkin bukan tahun ini . Semoga tahun hadapan doa kami sekeluarga termakbul untuk melihat adik beradik yang lebih berusia mendirikan rumah tangga . Insyaallah . Allah telah merancang yang sebaiknya untuk hamba-hambaNya .

Ya , sekali lagi aku beraya tanpa teman . Setahun lebih dia pergi . Dirinya tetap tiada pengganti . Jiwang pula tiba-tiba . :) Memang terasa sayu tatkala menghantar mesej kepadanya , terima kasih kerana membalasnya . Aku amat menghargainya meskipun mesej nya bukanlah satu ucapan hari raya . Tapi isinya sudah cukup mengejutkan aku kerana tidak menyangka dia bertandang ke blog ini yang selama ini aku tulis untuk dia . Haha segannya . Tapi itulah hakikatnya Azlan :) Selamat hari raya awak ... Saya minta maaf tapi saya tak dapat nak delete post tu ..

Tahun ini kami sekeluarga beraya di Shah Alam , di rumah kakakku kerana seorang lagi kakak tidak mendapat cuti pada raya pertama jadi kami pun datanglah beraya di sini . Lagipun memang tiap-tiap tahun tak pulang beraya di Kelantan . Raya di mana sama sahaja asalkan kami sekeluarga dapat berkumpul . 

Abah , ma , abang , kak nani , kak lija , kak zura , adik dan athirah , selamat hari raya aidilfitri !


0 comments:

Related Posts with Thumbnails