Saturday, November 3, 2012

2 Nasihat :)

Dalam hidup ni kita perlukan nasihat,supaya kita tak terleka dengan dunia ni. Aku sangat suka berkawan dengan orang yang suka menasihati , sebab kita kadang-kadang tak tahu yang apa yang kita buat mungkin salah atau tidak kena pada masanya.


Baru-baru ni aku dapat nasihat baru :) 
1.Jangan terlalu berterus terang , berterus terang tu bagus tapi ada hadnya :)
2.Jangan cepat suka pada orang kalau kita tak kenal orang tu lagi :)

Aku akan ingat 2 nasihat ini . Sebab aku rasa memang betul pun apa yang dia cakap , tambah-tambah yang no 2 tu :) Kita mungkin boleh suka orang dengan cepat , tapi kita juga perlu masa dan peluang untuk mengenali dia,.Setiap hari adalah proses perkenalan yang baru kan? :)

Alhamdulillah sikit demi sikit aku rasa emosi aku makin stabil , terima kasih semua kawan-kawan yang sentiasa di sisi , terutamanya Nabila . Susah senang kita sama-sama tau? :)

Sebenarnya aku nak kembali menulis di sini , aku rindu masa-masa rajin menulis dulu , dulu ada someone minta nak baca blog ni , hari-hari suruh tulis benda baru . sekarang mana ada dah . MDK , awak nak tak jadi pembaca setia blog saya? Haha :) Gurau je :p

Semester 3 dah pun hampir tamat , banyak suka duka aku lalui sem ni , paling sedih tentunya kehilangan kawan baik aku yang keluar sebab tawaran SPA :) Iena , i miss u so much ! Nanti kita jumpa lagi :')

Tq awak sebab sudi datang baca blog ni semalam . Haha , satu lagi ayat awak yang selalu awak cakap "Emm , tak tahu nak cakap apa ? " :p Jangan marah 

saya pun tersenyum masa baca ni :D
Tq for that respond , every single text from you makes my day brighter . Tq friend ;)



2 comments:

Related Posts with Thumbnails