Tuesday, November 13, 2012

Hari Ini :)

Assalamualaikum , hari ini 13 November 2012 . Ada apa-apa yang special ke dengan tarikh ni ? Yup , ada sebab dah sebulan saya kenal dengan dia . Memang baru sebulan tapi macam-macam dah jadi :) Matrik pulak tinggal tak berapa lama lagi dah habis , maksudnya lepas ni pun saya dan dia dah tak dapat berjumpa lagi , tak de lah nak hantar mesej saya nampak awak dekat cafe B . Hehe sebab dia duduk jauh :)


Sebulan dekat matrik memang tak sama dengan sebulan kalau kita kat luar matrik . Rasa lama je , sebab tu rasa walaupun baru sebulan kenal dia , tapi rasa macam dah lama kenal . Macam-macam dah tahu , macam-macam dah dibualkan dan macam-macam dah ditanyakan . Hehe :) Saya seronok kawan dengan dia sebab dia buat saya rasa tak janggal langsung , saya rasa boleh cerita macam-macam pada dia , boleh kongsi macam-macam :)

Dalam tempoh sebulan ni juga saya dah kenal dengan ramai juga lah kawan-kawan dia , dan salah seorangnya dah jadi adik lelaki saya :p Thanks sangat ya sebab bagi saya seorang adik lelaki yang ceria dan selalu buat saya happy beberapa menjak ni ;) Mula-mula saya cuma main-main je tanya awak dia nak tak jadi adik saya , tapi lama-lama dia dah betul-betul jadi macam adik saya . Hehe merasa jugalah pengalaman ada adik lelaki yang berbeza umur setahun ni :)



Ada banyak yang saya takkan dapat nak lupakan walau mungkin satu hari nanti hubungan antara kita dah tak macam sekarang . You give me many sweet things to remember . Tq sangat-sangat sebab awak lah saya mampu tersenyum . Chewah , memang agak poyo , tetapi itulah kenyataannya . Harap kita dapat terus berkawan dan keempat-empat nasihat awak akan saya ingat selalu . Amin . Insyaallah :) Saya ada hadiah untuk awak :D

Sila kira 1 sampai 3








1











2











3












Jemput makan :D


ayam masak merah drpd Makcik Google :p

dan


coklat kedai siswa :p

dan


t shirt warna biru :p haha 

Saje gurau-gurau :) Jangan marah :D

0 comments:

Related Posts with Thumbnails