Tuesday, November 6, 2012

Siapa DIA ?



Ada orang tanya siapa dia MDK yang special sangat sampai aku dah tulis pasal orang tu 2 kali . emm korang nak tahu ke siapa dia ? Hmm , sebenarnya aku dah janji dengan dia , tak nak cerita kat sesiapa , tapi special untuk korang semua , aku bagitahu jugalah siapa dia yang berjaya curi hati aku ( haha over tak saya ? ) 


Tapi korang kena janji , jangan terpikat pulak dengan dia ni , sebab aku je boleh minat kat dia . Haha .  Boleh janji tak ? Kalau tak boleh , aku tak nak la letak . Hmm janji tau ? :)

Kalau sehari tak nampak dia , rasa tak best lahhh , so kat sini aku letakkan sekali gambar dia supaya nanti korang takdelah tertanya-tanya pulak macam mana orangnya , yang penting , dia sangat sweet tau :p

Ok dah sedia ?







1










2








3






Inilah orangnya



M DAUD KILAU 
Hahaha MDK jugak tu kan , pakai baju warna biru pulak tu . hehehe :D Jangan marah ya semua , saja nak bagi dia senyum lagi . Haha berjaya tak saya buat awak senyum lagi ? :p

Minta maaf kepada Dato MDK ( M Daud Kilau ) sebab saya pinjam gambar . HAHA :D Ampun-ampun .

Jangan lupa balik KMPk tau , MUET tak habis lagi ;)

p/s : awak cuba dgr lagu ni , cute sgt ! Click SINI :)

0 comments:

Related Posts with Thumbnails