Friday, November 16, 2012

Tak Susah . Betul :)

Assalamualaikum , sekarang ni blog entri saya ada yang bersifat umum , ada yang ditujukan untuk orang . :) Sebenarnya saya memang suka sangat menulis , menulis blog ni boleh hilangkan bosan saya , boleh buat saya senyum sendiri , hilangkan tension saya dan tanda saya menghargai orang . Sesiapa yang pernah saya tuliskan entri , maknanya kalian orang yang penting dalam hidup saya .

Sejak sebulan yang lepas , kalau kalian perasan , ada beberapa entri saya tujukan untuk seseorang . Kakak saya pun tanya siapa dia , ada orang tanya kenapa selalu tulis pasal dia , kenapa ? Sebab dia buat saya lupa pada semua benda yang buat saya sedih . Kalau kawan baik dan rapat dengan saya , diorang dapat tengok bezanya saya lepas kenal dia ni . :)

Setiap kali baca entri saya , dia mesti cakap 'susahkan awak je tulis' . Sebenarnya tak susah langsung tulis , tambah-tambah tulis tentang sesuatu yang buat kita gembira . Setiap entri saya tulis tentang dia , dia kata sweet . Haha . Saya tulis apa yang saya rasa .

Yang paling saya terkejut , masa saya tulis entri tentang dia , tapi saya tak bagitahu pun dia saya ada tulis , tapi dia datang baca :) Hehe , dulu rasa segan juga la tulis pasal dia , tapi lepas dia kata asalkan saya happy , dia ok je :) Thanks sangat-sangat . Saya cerita kat dia ada beberapa orang dah tau dia siapa , dia kata dia tak kisah pun :) Yang penting saya happy katanya ^^, 

Semalam dia komen pasal saya , dia kata saya pandai menulis , dia suruh saya tulis novel . Haha saya kata la saya takde idea , lagipun saya pandai tulis biasa-biasa je , kalau novel tu tak layak kot . Hehe tapi dia tetap kata saya boleh , jadi saya tanya la , kalau saya tulis , saya tulis tentang dia . Haha :) Kisah benar katanya . Saya tanya dia , apa tajuk novelnya nanti , dia bagi tajuk '4 Nasihat Cinta' .. Haha awak awak , suka buat saya senyum kan ? :) Kalau saya tulis , saya jual kat awak ye nanti ? :p

Kepada sesiapa yang tertanya-tanya tentang kami , kami kawan saja sebenarnya , tapi apa yang boleh saya bagitahu ,


kita hanya mampu merancang , Allah yang tentukan segalanya . :)

0 comments:

Related Posts with Thumbnails