Thursday, November 8, 2012

The Biggest Mistake

Assalamualaikum , dalam hidup ni kita mesti ada benda yang kita tak suka sangat-sangat dan apabila kita telah melakukan benda yang orang tersebut tak suka , what should I feel ? Tentulah rasa bersalah yang teramat sangat sebab kita dah buat satu kesalahan , bukan kesalahan biasa tapi kesalahan yang mungkin kalau kita ulang , kita akan kehilangan orang tu .


Sebenarnya itulah kali pertama saya buat macam tu dan kali pertama itulah saya telah berkenalan dengan orang yang rupanya sangat tidak suka akan perbuatan saya itu . Sejujurnya , saya tak berniat langsung nak melakukannya , niat saya cuma satu . Saya betul-betul nak minta maaf dengan awak sebab saya buat macam tu . Tambah-tambah pula itulah satu-satunya perkara yang awak tak suka dan saya telahpun melakukannya . I am so sorry . Kalaulah saya tahu daripada awal yang awak tak suka orang buat macam tu , saya takkan buat perbuatan tersebut , saya minta maaf ya awak .

Awak , terima kasih sangat-sangat sebab awak maafkan saya dan terima saya walaupun saya dah buat perkara yang awak tak suka. Setiap perkara yang berlaku dalam hidup ni ada hikmahnya kan dan mungkin memang dah tertulis kita berkenalan dengan cara macam ni .

Hehe apa la saya ni kan , semalam saya yang suruh awak lupakan , tapi hari ni saya bangun tidur terus saya teringat tentang perkara yang awak suka dan tak suka tu :') Tahu-tahu je lah , saya ni ingat aje semua yang pernah awak cakap ^^, Apa-apapun terima kasih sebab sudi berkawan dengan saya , maafkan semua salah silap saya , apa yang pernah saya cakap mungkin banyak yang awak tak suka . Dengan ikhlasnya saya minta maaf , jangan simpan dalam hati tau ?

My goal is to not dissapoint you 
But I already did it on 13 October .
I am sorry :(
I hope our friendship will be better after this :)




0 comments:

Related Posts with Thumbnails