Monday, June 17, 2013

LAST WEEK KULIAH : Day 2

Assalammualaikum. Hehe kalau hari pertama ungu, hari kedua kitorang pakai warna pink dan merah. Sekali lagi semua menepati tema. Good girls. Haha KD1T2 ada 12 perempuan. Tapi masa hari ni ada 11 orang aje. Fairuz tak datang, Fiza ada tapi dia tak nak ada dalam gambar. Hehe memang susah sikit nak ada gambar cewek ni. Haha


macam-macam merah ada
3 yang duduk tu semua bongkek sangat. Haha yang berdiri tu sume gila-gila. Tak cukup ni, Fairuz, Sya dengan Fiza takde. Fairuz bila datang malas dia, takde sape boleh halang dia. Haha betul tak kawan-kawan? :P Fiza pulak memang takkan bergambar. Pujuk la camna pun. Haha! Sya masa ni tak sampai lagi kat lab computer ni :)



Haha masa minggu ni, jalan sekejap, posing, jalan sekejap, peace. Haha asyik bergambar je kerjanya. Haha sampai tak larat nak senyum dah.

kawan Modul 3 pun pakai merah jugak la. hehe
Masa hari ni kitorang dapat tangkap gambar dengan Madam Azia, Miss Amal dengan Madam Fauziah :)
Madam Fauziah :) Lecturer Kimia Tuto.
Madam Azia :) Lecturer Scomp
Miss Amal :) Lecturer Scomp Tuto

Hehe ini la yang jadi hari kedua. Haha so, nantikan entri hari ketiga pulak. BUBYE!

0 comments:

Related Posts with Thumbnails