Monday, June 17, 2013

LAST WEEK KULIAH : Day 3

Assalammualaikum.. Hehe ni pula hari ketiga. Kitorang pakai warna hijau dan kuning pula. Hehe Intan je tak pakai sebab dia takde baju kurung warna tu. So, ni antara gambar hari tu.



Hehe tempat wajib pergi hari-hari tentulah kafe. Haha tak pernah miss! Masa hari ni kitorang dapat hamper daripada Madam Jun, hampernya besar tapi isi nya sikit. Sebab apa? Sebab ada budak-budak nakal seludup makanan tu masuk dalam beg dorang. Haha yang sedap semua dorang ambil. Haha kan Halim kan?:P


Hobi budak-budak KD1T2 kat KMPk ialah main lif! Haha. Ada yang nakal tu, tekan semua tingkat. Haha pastu bila ada lecturer kat dalam semua senyap je. Haha. Budak kelas ni seriously memang nakal yang amat. Saya je tak. Hahahaha :P

with Sir Shakirin (lecturer Scomp Practical)
with Sir Aziman :) Lecturer Fizik
with Encik Kassim. Lecturer Tuto Math for 3 semester :)
with Miss Amal :) TQ bagi kek sedap!
with Madam Jun :) Lecturer English
Hehe hari hijau pun berjaya dengan jayanya . Hehe wait for entry keempat~ BUBYE!

0 comments:

Related Posts with Thumbnails