Tuesday, June 25, 2013

OBSESI?

Assalamualaikum.

haha muka teruja dan obses yang nyata :P

Haa, korang pernah tak obsesi terhadap sesuatu? Sekarang ni aku tengok kebanyakan orang obses dengan gadget terutamanya telefon dan dah jadi macam satu penyakit pula bila orang sekarang ni suka sangat upload sesuatu gambar tu yang kadang kala kita sendiri tak faham motifnya apa. 

Contohnya macam masa pilihanraya hari tu, ramai la yang upload gambar jari masing-masing yang ada calitan dakwat tu, dah macam berlumba-lumba pula sape upload dulu. Motif? Lagi satu sekarang ni musim jerebu, haaa, semua la pakat upload gambar pakai mask tu. Tahla, rasa cam pelik je kan. Hehe

All time favourite sekarang ni ialah upload gambar makanan. Err sekarang ni kalau buka FB bukan penuh gambar orang dah, penuh gambar makanan je sampai confused kita ni friend dengan manusia ke dengan makanan? Haha

Yeah, itu semua hak individu kan. Tapi seeloknya janganlah sampai rasa obses tu wujud dalam diri. Sampai tak keruan pulak kalau sehari tak upload gambar macam tu. Hehe yeah i know they just want to share~ Hehe this is just my opinion, sorry ^^

0 comments:

Related Posts with Thumbnails