Sunday, June 23, 2013

SIFAT INGIN TAHU SEORANG PEREMPUAN~


Sekarang ni zaman semua orang ada FB, Twitter, macam-macam lagi, dont you feel weird when a girl add a girl? Haha perempuan je tahu kenapa dorang add perempuan lain. Selalunya atas sebab tersendiri, nak stalk, nak tahu tentang sesuatu. How do i know?

Haha saya pun perempuan jugak kan. Dulu selalu la buat macam ni, add sebab nak dapat access to profile seseorang, just nak stalk and investigate. Tapi dah umur makin meningkat, tu semua sia-sia je. Lama dah tinggalkan hal tu. Yang pelik tu add tapi tak pernah bertegur pun. Eh kenapa add saya ya?

Kadang tu orang tu add kita sebab dia tahu kita kawan dengan someone, then dia nak tahu la apa relation kita dengan orang tu. Walhal takde apa pun post dekat profile kita. Haha i love privacy, so why should i post everything that i do? Jadi apa function IM kan? :) Benda ni banyak kali terjadi dekat Facebook. Bila tengok mutual friends pun kita boleh tahu dah daripada profile siapa dia datang. Hehe mostly orang akan set their profile as private. Sebab bagi saya la FB ni tempat untuk kita approve orang yang kita kenal je, sebab dalam FB macam-macam maklumat ada, so mestilah kita nak orang yang kita percaya je ada dalam friendlist kita kan?

Yeah, i can understand semua orang ada rasa curiga masing-masing. Hehe jadi tu hak individu la nak menyiasat ya. Tapi apa yang aku tahu, tak semua benda ada dekat profile aku tu, jadi selamat menggeledah apa yang dicari ya ;)


0 comments:

Related Posts with Thumbnails