Monday, July 8, 2013

Hadee dan Fizi :)

Assalamualaikum :D So, hari ni aku cerita tentang 2 orang sekali gus, sebab gambar dorang takde banyak kat aku. *sedih*


Hehe yang ni namanya Hadee. Antara yang paling senyap dalam kelas yang nak roboh akibat kebisingan tuh. Haha susah kot nak dengar dia bercakap. Tapi sebenarnya dia ni suka je bercakap tapi dengan geng dia la.. Haha Hadee ni partner lab Fizik aku. Hahaha walaupun partner, tapi tak macam partner pun. Hahaahaa kitorang banyak diam je. Buat experiment sama-sama pun senyap je. Tapi kalau Sir Mie tak tetapkan dia partner dengan aku, mesti aku memang takde sembang dengan dia sampai abis Matrik. Ada hikmahnya kan.


Hadee ni baik, haha classmates aku semua baik-baik ok. Yang aku tahu Hadee ni rajin pergi masjid. Alhamdulillah. Kalau malam mesti nampak dia kat cafe, baru balik daripada masjid. Hehe. Bagus-bagus. Cakap pasal Hadee ingat lagi masa mula-mula sem kitorang tengok muka Hadee ni macam muka Iena kot. Haha sekali tengok macam takde sama pun, tapi actually kalau tengok betul-betul ada la sama nya.


Hadee ni kalau dia bercakap susah sikit aku nak faham. Dia bukak mulutnye kecik sangat so apa dia cakap jadi leper gitu. Hahahaha Hadee ni pandai English kot, ingat lagi masa sem 1 ada tugasan yang kena story telling tu, kitorang memang terhiburlah tengok dia dengan Jamal. Ada bakat terpendam gitu. Hehe


Yang ni pulak nama dia Fizi. Masa awal-awal sem 1 dulu dia ni kawan baik dengan Hadee. Haha Fizi ada dengan kitorang satu semester je. Lepas tu dia keluar. Sedih sedih. Tak sangka pun dia akan keluar. Tapi maybe rezeki dia kat tempat lain kan.


Yang aku ingat pasal Fizi ni dulu aku dengan Iena suka gak la tengok dia. Hahaha sebab dia smart. Lagi-lagi bila dia pergi kelas pakai vest ke apa ek nama baju yang pakai dengan kemeja tu. Yang takde lengan tu. Haaa memang macho kot. Hahahaha :P Lagi-lagi bila dia senyum ada lesung pipit. Mahal doeee. Haha. Dia ni pun jenis senyap jugak, tak bising sangat. Hehe tapi okay lah nak diajak bersembang. Lepas keluar pun kitorang ada jugak la contact dan dia ada kenalkan aku dengan kawan dia. Nama siapa tah tak ingat pulak. Hehe kira okay la lepas dia keluar still lagi ingat dekat classmate dia ni :)

curik from fon ana :P
curik from fon husaini :P
To Hadee dan Fizi, walaupun tak rapat sangat tapi aku happy dapat kenal korang. Hope kita dapat terus jadi kawan. Hehee panjang umur moga jumpa lagi^^

0 comments:

Related Posts with Thumbnails