Saturday, July 6, 2013

Nordin :D

Assalamualaikum. Hehe lepas Ana haruslah Nordin kan. Hahahhaa :P



Nordin ni antara nama yang aku cepat ingatlah. Yelah dalam seminggu first kelas masa sem 1 dulu berpuluh kali kena perkenalkan diri. Haha aku cepat ingat nama dia sebab 'Nordin', klasik kan nama dia. Bila dia sebut nama dia Nordin bin Harisfathillah. Dahi aku cam berkerut juga la, sedap nama ayah dia. Cam terbalik pulak nama dia ni. Hehe tapi kalau nama dia Haris macam tak sesuai la pulak. Hehe :D Aku cepat cam dia sebab dia sama sekolah dengan Nabila. Uish dah la sama sekolah, matrik pun sama, kelas pun nak sama. Haha lawak.

tu dia beg yang dia sangkut kat bahu tu
Yang aku takkan lupa pasal Nordin ni dulu dia suka bawak pouch bag tu. Mesti ada la kat pinggang dia. Aku mula-mula tak faham jugak le nape classmate aku sorang ni mesti kena bawak benda tu, macam tengah meniaga apa-apa lak kan. Hehe tapi tengok memang dia sayang la beg tu, ke mana pergi ada. Bayangkan pakai kemeja smart-smart pun dia pakai jugak. Kira macam cara nak kenal dia lah. Macam identiti dia la beg tu.


Lagi satu warna-warna kemeja dia. Haha warna yang jarang kot budak KMPk pakai masa sem 1 dan 2, bila kitorang masuk sem 3 baru lah nampak junior pakai kemeja kaler terang benderang. Dasyat ah batch 94 punya warna kemeja. Hijau, kuning, merah, oren, pink sume ada kot. Hahah so dulu aku tengok Nordin sorang jek pakai kaler gitu. Haha ramai lak pengikut dia pastu.. :P

Dia selalu tak bagi orang panggil dia Nordin, suruh panggil Ujang, ahhh dulik apa, aku nak gak panggil dia Nordin. Nama tu kan satu doa. Tak gitu? Hehe dia kata Nordin tu bukan dia, Ujang barulah dia. Errr pelik pulak kawan aku sorang ni. Haha :D

Aku ingat gak masa PSPM Sem 1 dia duduk belakang aku, ada sekali tu lepas exam kimia kertas satu dia mesej aku cakap thanks. Aku pelik la nape lak cakap thank you kan. Lepas tu dia balas kata dia nampak aku kertas jawapan aku. Haha cisss kurang asam. Nasib baik la gred aku time tu bagus jugak, kalau tak sia-sia je dia tiru aku kan. Hahah


Sebenarnya aku tak berapa tahu sangat peribadi dia ni, tapi Nabila la banyak gila cerita pasal dia. Hahah please lah jangan sekali bukak cerita pasal dia ni, berjela-jela kisah dia keluar daripada Nabila. Haha sampai aku tak larat dengar la. Haha budak-budak perempuan lain mesti faham kan kalau sembang pasal Nordin, sampai bosan pun dorang ni still tak berhenti cakap. Aku pun musykil. Haha. Tapi dia ni makin lama makin senyap pulak dalam kelas. Tapi exam jangan cerita la, hebat kot dia ni. Maybe tu rahsia kejayaan dia kot. Hehehe dia pandai Kimia, sama macam Ana, opsssss. Haha jangan marah. :P 


Haha to Nordin, thanks sebab jadik kawan aku kat matriks, hope tak lupa la kat aku ni. Hehe jangan lupa gunting rambut dan kemaskan diri ok. Haha jaga diri jangan buat benda pelik. Kejar kejayaan ok. Hope kau berjaya selalu dan dapat ubah kehidupan family kau. Insyaallah^^ Amin :) Take care kawan dan semoga friendship terus berkekalan^^

1 comments:

Suhaila Zahari said...

Nama dia klasik sgt...kalau cari sekarang mesti ssh nak jumpa org letak nama anak nordin..hehe

Related Posts with Thumbnails